14-04-2024, 03:27 PM
(13-04-2024, 04:10 PM)Crabman Έγραψε: 5. Οχήματα Πετρελαίου τεχνολογίας EURO V – [Χρονολογίας κτήσεως 2009-2010-2011]
2021: 98
2024: 235
Αυτοί οι αριθμοί να υποθέσω ότι αναφέρονται στα αρθρωτά και τα midi Solaris; Αν ναι, φαίνεται σημαντική αυτή η βελτίωση. Μακάρι και άλλα οχήματα να ακολουθήσουν αυτό τον δρόμο (στα Citelis αναφέρομαι).
Κι εγώ πάντως θεωρώ ότι τα Neoplanάκια μπορούν να αποσυρθούν άμεσα καθώς είναι μικρός ο αριθμός τους πλέον.
Για τα leasing που κυκλοφορούν στην Αθήνα, δεν είμαι σίγουρος αν θα αγοραστούν τελικά, έχοντας ως δεδομένο ότι θα προκηρυχτεί διαγωνισμός για άλλα leasing, καινούργια αυτή την φορά. Τώρα το γιατί επιλέγεται η λύση της απόκτησης καινούργιων leasing και όχι καινούργιων ιδιόκτητων οχημάτων είναι μια άλλη ιστορία...
(13-04-2024, 06:23 PM)Thanos2265 Έγραψε: Τα van hool γενικά όσο περνάνε τα χρόνια γίνονται αυξανόμενα προβληματικά. Πολλές φορές σταματάνε σε στάση και δεν ξαναξεκινανε. Τώρα και με τη χρεωκοπία της Vanhool πριν καμιά βδομάδα, τα ανταλλακτικά που ηταν δυσκολα θα γίνουν ακόμα πιο δυσεύρετα
Την VanHool την εξαγόρασε τελικά η VDL, πιθανότατα για να αποκτήσει πρόσβαση στο εργοστάσιο της VanHool στην Βόρεια Μακεδονία και για να μπει στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Για να δούμε τι θα γίνει με το κομμάτι των ανταλλακτικών...