13-04-2024, 04:42 PM
(13-04-2024, 04:10 PM)Crabman Έγραψε: Τέλος, αν θεωρήσουμε ότι δεν υπάρχει έλλειμμα προσωπικού, η ΟΣΥ με τα 1720 οχήματα που ισχυρίζεται ότι διαθέτει δεν θα μπορούσε να εκτελεί όλα τα δρομολόγια στην περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ χωρίς να χρειάζεται κάποια παραχώρηση γραμμών σε ιδιώτες;
1. Mόλις μπούν τα 140 Yutong στην κυκλοφορία, θα αποσυρθούν ισάριθμα ΕΛΒΟ 1999 12m. Το ότι έφτασαν τα Ν1 .. 30 χρονών, δεν σημαίνει ότι καλώς κυκλοφορούν ακόμη οχήματα 25ετίας.
2. Μόλις έρθουν οι 100 ρθρωτές γκαζιέρες (του χρόνου) θα αποσυρθούν τα αρθρωτά ΕΛΒΟ και VOLVO , για τους ίδιους λόγους.
3. Επειδή δεν προχωράει ο διαγωνισμός για τα υπόλοιπα οχήματα (άλλα 300) , θα μείνουμε αναγαστικά με τις παλιές γκαζιέρες μέχρι να χαλάσουν όλες.
Κοντολογίς, ο στόλος όχι απλά δεν θα αυξηθεί, αλλά θα μειώνεται, αφού δεν έχουμε καμια ένδειξή α) για το τί θα γίνει με τα τρόλλεϋ β) τι θα γίνει με τα midi που ειναι 24 ετών και δεν έχει υπάρξει καμια παραγγελία.
Αν, λοιπόν, υποθέσουμε ότι θα έχουμε +- 1300 οχήματα, θέλουμε 1300 χ 2,9= 3.770 οδηγούς. Ούτε πολιτική διάθεση υπάρχει για προσλήψεις αλλά ούτε και ενδιαφέρον εκ μέρους του κόσμου να δουλέψει με αυτες τις συνθηκες κ με 900€/μηνα όλα κ ολα.
Αυτή ειναι η αλήθεια και το ότι φέρνουν ...140 οχηματα μετά από 14 χρόνια, μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να εκληφθεί. Ή το ότι διυλίζουν τον κώνωπα σχετικα με τις προδιαγραφές οχημάτων στους δημόσιους διαγωνισμούς, αλλά θα αγοράσουν εν τέλει οχήματα leasing που δεν πληρούν ΚΑΜΙΑ από τις προϋποθεσεις (Iveco 2πορτα, Citaro LEÜ)