12-04-2024, 11:31 PM
Πάντως επειδή συζητάμε στο τοπικό των yutong για μετακινήσεις λεωφορειων και απόσυρση των Ν2, είπα να κάνω εδώ ένα πιο αναλυτικό post.
Αρχικά πέρα από τα urbanway 18, δεν είναι και κάποια ιταλοτουρκικα αεριου να έρθουν? Δεν θα μπορούσε θεωρητικά να πάρει όλα τα νέα η Ανθουσα (αφου αποσυρθουν Ν2 και agora), ίσως και κάποια τα Λιοσια, και να πάνε τα crossway πειραια ,μιας και υπάρχουν εκεί και τα agora s? (Για λόγους ανταλλακτικών και λοιπά).
Επίσης κάπου αναφέρθηκε πως τα ηλεκτρικά θα μπουν Α5. Το Α5 απασχολεί κυρίως τα crossway 12,8m, αυτα σε ποιες γραμμές θα μπορούσαν να απασχοληθουν αν φύγουν από εκεί? Και από θέμα ρύπων πάντως, καλύτερα να μείνουν τα ηλεκτρικά σε γραμμές κέντρου πάρα να ανεβαίνουν μέχρι Ανθουσα.
Τα Ν2 θεωρητικά με τη πλήρη είσοδο των yutong σε υπηρεσία θα μπορούσαν να αποσυρθούν, αντε να μείνουν καμία 10αρια ανθουσα και Άγιο Δημητριο για πιο ζόρικες γραμμές.
Και πέρα από ότι έχω πει εδώ είναι και αρκετά θέματα που δεν έχω λάβει υπόψιν. Θα αγοράστουν πχ τα leasing? Και αν ναι ,όλα? Δεν είναι στα σκαριά επίσης ένας ακόμα λογαριασμός για 300 καινούρια leasing?
Το μόνο σίγουρο ότι έχουμε πολλά να δούμε
Αρχικά πέρα από τα urbanway 18, δεν είναι και κάποια ιταλοτουρκικα αεριου να έρθουν? Δεν θα μπορούσε θεωρητικά να πάρει όλα τα νέα η Ανθουσα (αφου αποσυρθουν Ν2 και agora), ίσως και κάποια τα Λιοσια, και να πάνε τα crossway πειραια ,μιας και υπάρχουν εκεί και τα agora s? (Για λόγους ανταλλακτικών και λοιπά).
Επίσης κάπου αναφέρθηκε πως τα ηλεκτρικά θα μπουν Α5. Το Α5 απασχολεί κυρίως τα crossway 12,8m, αυτα σε ποιες γραμμές θα μπορούσαν να απασχοληθουν αν φύγουν από εκεί? Και από θέμα ρύπων πάντως, καλύτερα να μείνουν τα ηλεκτρικά σε γραμμές κέντρου πάρα να ανεβαίνουν μέχρι Ανθουσα.
Τα Ν2 θεωρητικά με τη πλήρη είσοδο των yutong σε υπηρεσία θα μπορούσαν να αποσυρθούν, αντε να μείνουν καμία 10αρια ανθουσα και Άγιο Δημητριο για πιο ζόρικες γραμμές.
Και πέρα από ότι έχω πει εδώ είναι και αρκετά θέματα που δεν έχω λάβει υπόψιν. Θα αγοράστουν πχ τα leasing? Και αν ναι ,όλα? Δεν είναι στα σκαριά επίσης ένας ακόμα λογαριασμός για 300 καινούρια leasing?
Το μόνο σίγουρο ότι έχουμε πολλά να δούμε