07-11-2022, 01:07 PM
Βόλτα εχθές στους νέους σταθμούς με διάθεση μελέτης.
Ο σταθμός Δημοτικό Θέατρο είναι όντως πολύ όμορφος. Πολύ καλή διάταξη, παντού διπλές κυλιόμενες σκάλες, πολύ φωτεινός και επιπλέον είναι εξαιρετική η έκθεση για το νερό και την μεταφορά του τα αρχαία και τα ρωμαικά χρόνια.
Ο σταθμός Μανιάτικα είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μικρού σταθμού με καλό σχεδιασμό. Μία είσοδο στην επιφάνεια (όπως η Κατεχάκη και μέχρι τώρα ο Ελαιώνας), μικρό (όσο ένα μεγάλο διαμέρισμα) το επίπεδο διακίνησης επιβατών και το σημείο πλήρως πυκνοκατοικημένο.
Ο σταθμός Πειραιάς δυστυχώς όπως το περίμενα με απογοήτευσε... Βασικά είναι ένας άχρωμος μεγάλος σταθμός, χωρίς κάτι ιδιαίτερο. Το πιο δυσάρεστο είναι ότι τελικά δεν κατασκευάστηκε η τρίτη είσοδος προς το κτήριο του σταθμού και το μουσείο ενώ υπάρχει στα σχέδια της Αττικό Μετρό. Καμία σήμανση για την ανταπόκριση μεταξύ των γραμμών, (η ανακοίνωση μπήκε μεν). Επίσης λειτουργούν δύο εκδοτήρια χωρίς λόγο, ενώ άλλοι σταθμοί δεν έχουν εκδοτήριο για χιλιόμετρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύμπλεγμα από δύο σταθμούς και μία πεζογέφυρα που είναι ασύνδετα μεταξύ τους.
Ο σταθμός Δημοτικό Θέατρο είναι όντως πολύ όμορφος. Πολύ καλή διάταξη, παντού διπλές κυλιόμενες σκάλες, πολύ φωτεινός και επιπλέον είναι εξαιρετική η έκθεση για το νερό και την μεταφορά του τα αρχαία και τα ρωμαικά χρόνια.
Ο σταθμός Μανιάτικα είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μικρού σταθμού με καλό σχεδιασμό. Μία είσοδο στην επιφάνεια (όπως η Κατεχάκη και μέχρι τώρα ο Ελαιώνας), μικρό (όσο ένα μεγάλο διαμέρισμα) το επίπεδο διακίνησης επιβατών και το σημείο πλήρως πυκνοκατοικημένο.
Ο σταθμός Πειραιάς δυστυχώς όπως το περίμενα με απογοήτευσε... Βασικά είναι ένας άχρωμος μεγάλος σταθμός, χωρίς κάτι ιδιαίτερο. Το πιο δυσάρεστο είναι ότι τελικά δεν κατασκευάστηκε η τρίτη είσοδος προς το κτήριο του σταθμού και το μουσείο ενώ υπάρχει στα σχέδια της Αττικό Μετρό. Καμία σήμανση για την ανταπόκριση μεταξύ των γραμμών, (η ανακοίνωση μπήκε μεν). Επίσης λειτουργούν δύο εκδοτήρια χωρίς λόγο, ενώ άλλοι σταθμοί δεν έχουν εκδοτήριο για χιλιόμετρα. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύμπλεγμα από δύο σταθμούς και μία πεζογέφυρα που είναι ασύνδετα μεταξύ τους.