13-12-2010, 12:54 AM
Έτσι όπως συρρικνώνεται το γενικότερο συγκοινωνιακό έργο της ΕΘΕΛ, σε λίγο καιρό θα μας περισσεύουν και τα ...Ν1!
Οι γραμμές του κέντρου κόβονται, χωρίς όμως να αυξάνεται η συχνότητα στα τμήματα των γραμμών που παραμένουν ως τοπικές. Ίσα - ίσα που έχουμε σοβαρές μειώσεις συχνοτήτων, οι οποίες σε σχέση και με την υποχρεωτική μετεπιβίβαση επιμηκύνουν το χρόνο διαδρομής.
Παράδειγμα το Β4. Φωνάζαμε να κοπεί και κόπηκε. Τί έκαναν στη θέση του; Έβαλαν το 248 με γελοίες συχνότητες, με συνέπεια να αυξηθεί η ταλαιπωρία.
Και πείτε μου ειλικρινά: Τι ήταν καλύτερο; Να ξέρεις ότι πχ στις 16:30 φεύγει στάνταρ από Ακαδημία και περνάει στάνταρ 16:40 από Συνταγμα (και να βρείς να κάτσεις) ή να στριμωχτείς στο μετρό και να βγείς στον Αγ. Δημήτριο κάποια στιγμή και να φας στη μάπα 20 λεπτά αναμονής γιατί πλέον δεν έχει τακτή αναχώρηση, αλλά περνάει όποτε λάχει;
Για να μη μιλήσω για την Κυριακή που άφησαν . . . ένα όχημα το απόγευμα!
Το συγκοινωνιακό "έργο" οδεύει προς 1250 λεωφορεία στην αιχμή, από 1700 που είχε πριν τρία χρόνια. Από τα 450 λεωφορεία που κόπηκαν, ζήτημα τα 100 να ανήκαν σε γραμμές του κέντρου. Τα άλλα αφαιρέθηκαν άκριτα και αυθαίρετα από όλες τις γραμμές.
Για να βγούν αυτά τα λεωφορεία, ούτε DenOusten, oύτε Ν1 χρειαζόμαστε πλέον. Ό,τι παραλαβή του 1999 έχουμε, σύν τα Ιrisbus και τα Σολάρια, και μας φτάνουν και περισσεύουν . . .
Οι γραμμές του κέντρου κόβονται, χωρίς όμως να αυξάνεται η συχνότητα στα τμήματα των γραμμών που παραμένουν ως τοπικές. Ίσα - ίσα που έχουμε σοβαρές μειώσεις συχνοτήτων, οι οποίες σε σχέση και με την υποχρεωτική μετεπιβίβαση επιμηκύνουν το χρόνο διαδρομής.
Παράδειγμα το Β4. Φωνάζαμε να κοπεί και κόπηκε. Τί έκαναν στη θέση του; Έβαλαν το 248 με γελοίες συχνότητες, με συνέπεια να αυξηθεί η ταλαιπωρία.
Και πείτε μου ειλικρινά: Τι ήταν καλύτερο; Να ξέρεις ότι πχ στις 16:30 φεύγει στάνταρ από Ακαδημία και περνάει στάνταρ 16:40 από Συνταγμα (και να βρείς να κάτσεις) ή να στριμωχτείς στο μετρό και να βγείς στον Αγ. Δημήτριο κάποια στιγμή και να φας στη μάπα 20 λεπτά αναμονής γιατί πλέον δεν έχει τακτή αναχώρηση, αλλά περνάει όποτε λάχει;
Για να μη μιλήσω για την Κυριακή που άφησαν . . . ένα όχημα το απόγευμα!
Το συγκοινωνιακό "έργο" οδεύει προς 1250 λεωφορεία στην αιχμή, από 1700 που είχε πριν τρία χρόνια. Από τα 450 λεωφορεία που κόπηκαν, ζήτημα τα 100 να ανήκαν σε γραμμές του κέντρου. Τα άλλα αφαιρέθηκαν άκριτα και αυθαίρετα από όλες τις γραμμές.
Για να βγούν αυτά τα λεωφορεία, ούτε DenOusten, oύτε Ν1 χρειαζόμαστε πλέον. Ό,τι παραλαβή του 1999 έχουμε, σύν τα Ιrisbus και τα Σολάρια, και μας φτάνουν και περισσεύουν . . .