Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Αγ. Δημητρίου (Μπραχαμίου) - Εκτυπώσιμη Έκδοση +- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum) +-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Συζήτηση: Λεωφορεία & Τρόλεϊ Ο.ΣΥ. - Στόλος & Υποδομές (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Θέμα: Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Αγ. Δημητρίου (Μπραχαμίου) (/showthread.php?tid=1662) Σελίδες:
1
2
|
Αμαξοστάσιο Λεωφορείων Αγ. Δημητρίου (Μπραχαμίου) - aliance - 12-12-2010 Άρχισαν να ακούγονται φήμες για κλεισιμο του Αμαξοστασίου από επίσημα χείλη. RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - Cmaniac - 12-12-2010 Ορίστε? Γιατί? Κοβουμε τα denoudsten και το διαλυουμε δηλαδη? Τι λογικη ειναι αυτη? RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - Konstantinos MercedesBenz - 12-12-2010 (12-12-2010, 08:38 PM)aliance Έγραψε: Άρχισαν να ακούγονται φήμες για κλεισιμο του Αμαξοστασίου από επίσημα χείλη. Αν εχεις περισσοτερα στοιχεια ενημερωσε μας γιατι μου φαινεται πολυ περιεργο. RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - aliance - 12-12-2010 Και εμένα μου φαινετε πολύ περίεργο.Προσωπικά δεν πιστέυω να γινεί. Οι πληροφορίες που έχω είναι οπως είπα από επίσημα χείλη,αλλά λίγο τρελλές!!Λένε για κλεισιμο του αμαξοστασιού και παραχώρηση του στην ΕΛΒΟ για αντιπροσωπεία.Μεταφορά του συγκοινωνιακού έργου του αμξοστασίου στο Ελληνικό και κόψιμο των Den Oudsten τέλος του χρόνου. RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - Konstantinos MercedesBenz - 12-12-2010 Για το κοψιμο των Den Oudsten ισως γινει και στην θεση τους μπουν τα Citelis που ειναι σε αδρανεια και για το κλεισιμο του Α/Σ Μπραχαμιου θα ρωτησω εναν γνωστο μου στην ΕΘΕΛ για να παρω περισσοτερες πληροφοριες. RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - Cmaniac - 12-12-2010 (12-12-2010, 09:11 PM)aliance Έγραψε: Και εμένα μου φαινετε πολύ περίεργο.Προσωπικά δεν πιστέυω να γινεί. Δεν γνωριζω αν συμφερει την ΕΘΕΛ η λειτουργια του Α/Σ μιας και το Ελληνικο ειναι αρκετα κοντά. Λογικο λοιπον αν κλεισει το Μπραχαμι να μεταφερθει το εργο στο Ελληνικο. Αυτο για την ΕΛΒΟ ομως μου ακουστηκε σαν ανεκδοτο.. (12-12-2010, 09:24 PM)"Konstantinos Mercedes Benz. Έγραψε: Για το κοψιμο των Den Oudsten ισως γινει και στην θεση τους μπουν τα Citelis που ειναι σε αδρανεια και για το κλεισιμο του Α/Σ Μπραχαμιου θα ρωτησω εναν γνωστο μου στην ΕΘΕΛ για να παρω περισσοτερες πληροφοριες. Τα denoudsten εχουν ηδη φυγει και δεν το ξερουν.. Ειναι παρατημενα στην τυχη τους, οπως μπορει να επιβεβαιωσει και ο aliance. Στη θεση τους σιγουρα δεν μπορουν να μπουν citelis, υπαρχει ζητημα με τον ανεφοδιασμο. Δεν ξερω, τα χουν μπλεξει ασχημα στην ΕΘΕΛ.. RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - Konstantinos MercedesBenz - 12-12-2010 (12-12-2010, 09:33 PM)Cmaniac Έγραψε: Τα denoudsten εχουν ηδη φυγει και δεν το ξερουν.. Ειναι παρατημενα στην τυχη τους, οπως μπορει να επιβεβαιωσει και ο aliance. Στη θεση τους σιγουρα δεν μπορουν να μπουν citelis, υπαρχει ζητημα με τον ανεφοδιασμο. Δεν ξερω, τα χουν μπλεξει ασχημα στην ΕΘΕΛ.. Πραγματι ειναι ψιλομπερδεμενη κατασταση αλλα τα Citelis [εχω ακουσει και απο κυκλους στην ΕΘΕΛ] οτι θα ειναι αντικαταστατες των denoudsten με ανεφοδιασμο απο το Α/Σ Ελληνικου υστερα απο εργασιες τωρα αν ειναι πραγματικοτητα η ραδιο αρβυλα δεν ξερω και με τα οικονομικα της ΕΘΕΛ θα δουμε, παντως θα το ψαξω γενικοτερα το θεμα γιατι με εβαλε σε περιεργεια ο aliance. RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - aliance - 12-12-2010 Παιδια πράγματι τα Citelis ειναι η ποιο ακυρη παραγγελία. Τώρα πάντως ηδη πολλά den oudsten ειναι σε ακινησια το 88 πχ είναι δότης οργάνων,το 70 νεκρό,το 91 το ίδιο και πολλά άλλα.Στο Ελληνικό έχουν περισέψεί αρκετά Ν1 με την αναδιαρθρωση,θα περισεψουν οχηματα απο Μπραχάμι με το κοψιμο στο Φιξ των 057-106-126-136-137 από το 2011,άρα τα den Oudsten κοβονται χώρις να χρειαζονται αντικαταστάτη άλλον από τα υπάρχοντα Ν1 μπραχαμίου και τα περισευούμενα Ν1 Ελληνικού.Άρα τα Citelis πιστέυω θα αντικαταστήσουν τις πρώτες Renualt που τα έχουν φτύσει. RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - Citaro - 13-12-2010 Έτσι όπως συρρικνώνεται το γενικότερο συγκοινωνιακό έργο της ΕΘΕΛ, σε λίγο καιρό θα μας περισσεύουν και τα ...Ν1! Οι γραμμές του κέντρου κόβονται, χωρίς όμως να αυξάνεται η συχνότητα στα τμήματα των γραμμών που παραμένουν ως τοπικές. Ίσα - ίσα που έχουμε σοβαρές μειώσεις συχνοτήτων, οι οποίες σε σχέση και με την υποχρεωτική μετεπιβίβαση επιμηκύνουν το χρόνο διαδρομής. Παράδειγμα το Β4. Φωνάζαμε να κοπεί και κόπηκε. Τί έκαναν στη θέση του; Έβαλαν το 248 με γελοίες συχνότητες, με συνέπεια να αυξηθεί η ταλαιπωρία. Και πείτε μου ειλικρινά: Τι ήταν καλύτερο; Να ξέρεις ότι πχ στις 16:30 φεύγει στάνταρ από Ακαδημία και περνάει στάνταρ 16:40 από Συνταγμα (και να βρείς να κάτσεις) ή να στριμωχτείς στο μετρό και να βγείς στον Αγ. Δημήτριο κάποια στιγμή και να φας στη μάπα 20 λεπτά αναμονής γιατί πλέον δεν έχει τακτή αναχώρηση, αλλά περνάει όποτε λάχει; Για να μη μιλήσω για την Κυριακή που άφησαν . . . ένα όχημα το απόγευμα! Το συγκοινωνιακό "έργο" οδεύει προς 1250 λεωφορεία στην αιχμή, από 1700 που είχε πριν τρία χρόνια. Από τα 450 λεωφορεία που κόπηκαν, ζήτημα τα 100 να ανήκαν σε γραμμές του κέντρου. Τα άλλα αφαιρέθηκαν άκριτα και αυθαίρετα από όλες τις γραμμές. Για να βγούν αυτά τα λεωφορεία, ούτε DenOusten, oύτε Ν1 χρειαζόμαστε πλέον. Ό,τι παραλαβή του 1999 έχουμε, σύν τα Ιrisbus και τα Σολάρια, και μας φτάνουν και περισσεύουν . . . RE: Α/Σ ΜΠΡΑΧΑΜΙΟΥ - Paul - 13-12-2010 Δυστυχώς για τις συγκοινωνίες και την ταλαιπωρία μας αλλά είναι ακριβώς όπως τα λες... |