19-05-2022, 02:55 PM
(19-05-2022, 01:50 PM)panos._.photography Έγραψε: Το ότι η γραμμή 1 είναι σε τραγική κατάσταση ισχύει. Ειδικά της τελευταίες μέρες κάτι έχει αλλάξει και οι συχνότητες χειροτέρεψαν απότομα. Το 6-7:30 λεπτά δεν είναι και λάθος. Πριν ένα μήνα σε ώρα αιχμής τόσο ήταν. Φυσικά πλέον δεν είναι!
Το 2008 πως συμπαιρενουμε ότι υπήρχε η μεγαλύτερη κίνηση στο δίκτυο; Σίγουρα με τον κορονοιο μειώθηκε αλλά σε καμία περίπτωση, θεωρώ, αν συγκρίνουμε το 2019 με το 2008 δεν θα βρούμε το 2008 περισοτερη κίνηση.
Την στιγμή που στης δυο γραμμές του μετρό οι περισοτεροι σταθμοί έχουν υψηλή συσχέτιση μετάξι τους σχετικά με της επικυρώσεις εισιτηρίων (με εξαίρεση της Ακρόπολης, του Κεραμεικού και του Ελαιώνα) τότε μόνο και μόνο οι επεκτάσεις που παραδόθηκαν από τότε έχουν αυξήσει αισθητά την κίνηση. Πέρα από αυτό και οι περικοπές λεωφορείων που πάνε προς το κέντρο με την τοπικοποίηση ως τροφοδοτικων στο μετρο αυξάνουν την κίνηση σε αυτό.
Αν υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν το αντίθετο θα τα εκτιμουσα πολύ!!!
Δεν έχω κάποια πρόσβαση σε στοιχεία επιβατικής κίνησης με αριθμούς. Το σχόλιο μου για την μειωμένη επιβατική κίνηση βασίζεται σε προσωπική παρατήρηση. Ως φοιτητής το 2007 η γραμμή 1 είχε συχνότητα ανά 2:30' και εμφάνιζε φαινόμενα συνωστισμού στους σταθμούς του Άγιου Νικολάου και των Κάτω Πατησίων σε βαθμό που ήταν πιθανό να περίμενα τον επόμενο ή τον μεθεπόμενο συρμό. Πλέον αυτό δεν το συναντάς συχνά οπότε θεωρώ ότι λιγότερος κόσμος χρησιμοποιεί την γραμμή σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετιά.
Έχω προλάβει και την περίοδο που υπήρχαν συμπληρωματικά δρομολόγια Άνω Πατήσια - Ομόνοια και Ηράκλειο - Ταύρος λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης!
Πάντως συμφωνώ ότι όσο το δίκτυο επεκτείνεται θα ανέρχεται η επιβατική κίνηση σε όλους τους σταθμούς και τις γραμμές. Απλά δυστυχώς στην γραμμή 1 το επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας είναι εξαιρετικά χαμηλό που αποτελεί αποθαρρυντικό παράγοντα για τις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ έναντι του αυτοκινήτου.