Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.21 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
(18-05-2022, 08:31 PM)panos._.photography Έγραψε: Συμφωνώ απολυτά! Οι χρόνοι δρομολογίων με σωστή οδήγηση πολύ απλά δεν βγαίνουν και αυτό είναι προφανές (και απαράδεκτο). Κατ ουσίαν υπάρχει ανοχή για αντικοινωνική οδήγηση με σκοπό να βγουν περισσότερα δρομολόγια.


Για να τεκμηριώσω θα δώσω ένα προσωπικό παράδειγμα το οποίο θα αναλύσω.

Το τελευταίο δρομολόγιο του 536 αναχωρεί από Ζηρίνειο 23:00. Το όχημα που το εκτελεί πρέπει να εκτελέσει και το τελευταίο δρομολόγιο από Διόνυσο 23:30. Αρά ο χρόνος που δίνετε για εκτέλεση του είναι 30΄. Το google maps ακολουθώντας την διαδρομή του σε ώρα μη αιχμής δίνει χρόνο 25’. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο θα έκανε 25’. Θεωρώντας μηδενική επιβατική κίνηση στο δρομολόγιο αντιστοιχούν 5’ μαξιλάρι.

Ας δούμε πόσο γρηγορά το αναλώνουμε. Είναι γεγονός πως τα Σάββατα (και ειδικά μέχρι πρότινος που τα δρομολόγια ήταν 21:45-23:00) γίνεται πολύ απλά χαμός. Αν θεωρήσουμε σταθερή μέση ταχύτητα του οχήματος στον Διόνυσο 14m/s χωρίς στάσεις (λίγο πάνω από το όριο 50km/h) και πάρουμε ως μέση επιβράδυνση του οχήματος 2 m/s2, επιτάχυνση 1,5 m/s2 και χρόνο αναμονής για επιβίβαση - αποβίβαση 10s (λογικός χρόνος για ένα γρήγορο άτομο). Βρίσκουμε ότι κάθε φορά που σταματάει σε μια στάση το όχημα χάνει 7 δευτερόλεπτα σε επιβράδυνση, 10 δευτερόλεπτα σε αναμονή και 9,3 δευτερόλεπτα σε επιτάχυνση. Αφαιρώντας από αυτούς τους χρόνους την απόσταση που διένυσε κατά την αλλαγή ταχύτητας (49m + 65m) δια την μέση ταχύτητα (14m/s) βρίσκουμε ότι σε κάθε στάση χάνει (καθαρά) τουλάχιστον 18+ δευτερόλεπτα (εξωπραγματικά χαμηλό νούμερο αλλά δουλεύει εναντίον μας οπότε μας κάνει). Επόμενος αν γίνουν 16 στάσεις το δρομολόγιο επιστροφής θα φύγει ακριβώς. Νομίζω πλέων είναι προφανές που το πάω. Δεν γίνονται μόνο 16 στάσεις ποσό μάλλον 16 ιδανικές στάσεις. Μόνο στον Διόνυσο υπάρχουν 24 στάσεις και σε γενικές γραμμές σταματάμε σε πάνω από το 70%-80% τους.

Μπορούμε δηλαδή να καταλάβουμε ότι για να βγει το πρόγραμμα τα όρια ταχύτητας γίνονται ενδεικτικά και φτάνουμε καμία φορά τρομακτικές ταχύτητες (επι ΟΣΥ έχω καταγράψει και ~65km/h). Επίσης ενδεικτικό γίνεται το κόκκινο στην στροφή της Μητροπολίτου κυδωνιών, το ΣΤΟΠ στην στροφή Πλατείας Νάρκισσου ή το κιτρινωπό φανάρι στον σεραφείμ (Επι ΟΣΥ έχω γίνει μάρτυρας και σε χρήση της αντίθετης λωρίδας στην τυφλή στροφή στο ύψος της 7ης ώστε να μην φρενάρουμε για της αιώνιες λακκούβες που υπάρχουν).

Αν κάποιος θεωρεί ότι δεν λέω κάτι σωστό καλοδεχούμενη μια τεκμηριωμένη αντίθετη άποψη
Έχεις απόλυτο δίκιο με έχει ανεβάσει Α13 Ομόνοια Κηπούπολη δύο στασεις πριν το τέρμα που έχει και πολύ κόσμο πάντα το 00:00αρι από Ομόνοια σε 25 λεπτά με ταχύτητες 60 μέσα στην Ανθούπολη δλδ 30 περίπου όλο το δρομολόγιο και το δίνει ο ΟΑΣΑ 35 λεπτά άρα ίσα ίσα με χρόνους Σεννα... Όπως και το 05:00 το δίνει πάλι 35 για Ομόνοια από Κηπούπολη και το ίδιο κάνει και το από Ομόνοια των 05:35 ... Κύκλος δλδ ...αυτά δεν είναι ανθρώπινα για να βγαίνουν
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Βλάβες - από TMantzas - 11-02-2010, 03:04 PM
RE: Απρόοπτα συμβάντα (βλάβες, ατυχήματα κλπ) - από Mrtrolleibus - 19-05-2022, 04:31 AM
[split] Renault Agora CNG - από Vasilis21 - 12-07-2012, 02:53 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 30 Επισκέπτης (ες)