02-02-2022, 11:43 PM
(28-11-2021, 08:38 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν θυμάμαι να σου πω με σιγουριά, πρέπει να ιδρύθηκε μέσα στην δεκαετία του '60,Η γραμμή 60 δεν ήταν ποτέ κορμός. Ήταν απλά η αρχική γραμμή "Αθήνα-Αχαρναί," που τερμάτιζε στον Αγ.Βλάσσιο και αργότερα επεκτάθηκε σε διάφορα παρακλάδια για να εξυπηρετήσει κι άλλες περιοχές. Επίσης ο διαχωρισμός μεταξύ των λεωφορείων που ανέβαιναν πάνω και αυτών που τερμάτιζαν στο τελεφερίκ έγινε εξαρχής, αφού η γραμμή για το τελεφερίκ ξεκίνησε όντως ως παρακλάδι του 60, αλλά η γραμμή για πάνω ιδρύθηκε ως 116: Αθήνα-Πάρνηθα. Το '81 με την επαναρίθμηση το 116 έγινε 714 και ο κλάδος του 60 έγινε το 736, ενώ το '86 που όντως δημιουργήθηκε ο κορμός Μενιδίου το 736 έγινε τοπικό στον Κάραβο. Τελικά γύρω στα '93-'94 το 736 καταργήθηκε και τότε μόνο προστέθηκαν στο 714 τα δρομολόγια μέχρι το τελεφερίκ.
σίγουρα ως παρακλάδι του Κορμού Μενιδίου (Γραμμή 60) και στην επαναρυθμιση του 1981 δημιουργήθηκαν 2 γραμμές, το 714 Αθήνα - Πάρνηθα (έως το Καζίνο) και το 736 Αθήνα - Πάρνηθα - Τελεφερίκ.
Πριν τις ΣΕΠ, το 736 έγινε Τοπικό στον Καραβο και λίγο μετά καταργήθηκε.
Έτσι, έμεινε το 714, τις Καθημερινές με αρθρωτα έως το Τελεφερίκ (με 2 δρομολόγια την ημέρα ένα πρωί και ένα το μεσημέρι) και τα ΣΚ με 12μετρα έως το Καζίνο (αν θυμάμαι καλά, 4 δρομολόγια τα Σάββατα και 5 τις Κυριακές).
Απο το Μεσονυχι είχε αναχώρηση σαν Α10.
Καταργήθηκε με τις μαζικές καταργήσεις στις 24/7/2011. Η διαδρομή με το Ν2 στις στροφές της Πάρνηθας ήταν άλλο πράγμα. Φυσικά, πλέον είναι απαγορευτικό, όπως και το Τέρμα που τουλάχιστον 6-7 χρόνια πριν κοπεί είχε μεταφερθεί λίγο πιο κάτω (η στάση του Τέρματος ήταν στην αλάνα του Καζίνου, το τελευταίο τερματιζε δεξιά πριν το πάρκινγκ)