24-11-2021, 11:42 AM
Θα έρθουν ακόμα 36 12μετρα λεωφορεία και μην ξεχνάμε τις 30 περίπου νταλίκες που αν πήγαιναν στην Ανθούσα θα μπορούσε να βγαίνει όλο το Β5 με νταλίκες, αντί για 5 που έχει συνήθως και ίσως να μπαίνουν μερικές σε Α5, 421 ώστε να αντικαταστήσουν περίπου 20 12μέτρα ακόμα.
Η Ράλλη (που λογικά εκεί) θα πάνε δεν βγάζει πλέον 12μετρα σε Α7 και Β9, επομένως δεν φαίνεται να τις έχει τόσο ανάγκη. Οι μόνες γραμμές που μπορούν να πάνε είναι Α1 αντί των Iris, 049 και Β2. Εκτός και αν αντικαταστήσουν τις Volvo.
Άρα, με ένα σωστό σχεδιασμό θα μπορεί να καλυφθεί η απουσία των 50-60 Ν1.
Γενικότερα η κατανομή ανά αμαξοστάσιο ίσως έχει μερικά λάθη. Πχ αρχικά είχαν προβλεφθεί 35 Solaris 12m να πάνε στην Ράλλη ώστε να βγάζει Β2, 049, 622/815. Τελικά τα Solaris είναι 10 (ήρθαν ήδη 17 παραπάνω Crossway), από τα οποία τα 6 πάνε στο Β2 και τα άλλα κάνουν guest εμφανίσεις σε γραμμές με νταλίκες. Καλό θα ήταν η Ράλλη να έχει μόνο νταλίκες, δεν βοηθάνε κάπου τα 12μετρα. Ας πάνε Βοτανικό, Ανθούσα ή Μπραχάμι, που τα 2 τελευταία αμαξοστάσια έχουν και τα Ν1
Η Ράλλη (που λογικά εκεί) θα πάνε δεν βγάζει πλέον 12μετρα σε Α7 και Β9, επομένως δεν φαίνεται να τις έχει τόσο ανάγκη. Οι μόνες γραμμές που μπορούν να πάνε είναι Α1 αντί των Iris, 049 και Β2. Εκτός και αν αντικαταστήσουν τις Volvo.
Άρα, με ένα σωστό σχεδιασμό θα μπορεί να καλυφθεί η απουσία των 50-60 Ν1.
Γενικότερα η κατανομή ανά αμαξοστάσιο ίσως έχει μερικά λάθη. Πχ αρχικά είχαν προβλεφθεί 35 Solaris 12m να πάνε στην Ράλλη ώστε να βγάζει Β2, 049, 622/815. Τελικά τα Solaris είναι 10 (ήρθαν ήδη 17 παραπάνω Crossway), από τα οποία τα 6 πάνε στο Β2 και τα άλλα κάνουν guest εμφανίσεις σε γραμμές με νταλίκες. Καλό θα ήταν η Ράλλη να έχει μόνο νταλίκες, δεν βοηθάνε κάπου τα 12μετρα. Ας πάνε Βοτανικό, Ανθούσα ή Μπραχάμι, που τα 2 τελευταία αμαξοστάσια έχουν και τα Ν1