11-08-2021, 07:14 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-08-2021, 07:17 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Πλέον τα Citaro έχουν κυκλοφορήσει όλα από το 6089 ως το 6134. Το 6130 έχει κυκλοφορήσει κι αυτό στο 821 αλλά πρέπει να αντικαταστάθηκε από Ν2.
Τα 6111, 6114 και 6116 είναι και αυτά δίπορτα LE πρώην BVG όπως και τα 6001, 6002, 6003, 6004, 6007, 6089, 6090, 6091, 6092, 6103, 6108, 6112, 6115, 6117, 6128
Το 6133 είναι τρίπορτο σαν τα 6093 και 6127
Μένουν τα 6110, 6113, 6118, 6119, 6129, 6130, 6132 και 6134
Ουσιαστικά ο Βοτανικός έχει πολλά δίπορτα LE πλέον ενώ με τις τελeυταίες αλλαγές που έγιναν και πήρε τα Α13 και Α15 έχει αρκετές βαριές και απαιτητικές γραμμές, ειδικά αν προσθέσουμε και αυτά που βγάζει για τις γραμμές της Ράλλη. Αν πάνε και τα τροφοδοτικά του Περιστερίου στο Βοτανικό θα είναι ακόμα πιο δύσκολα αφού πρακτικά τα τρίπορτα δεν θα φτάνουν για όλα αυτά. Πάρτε ως δεδομένο ότι ειδικά το Α13 σε χειμερινό δεν βγαίνει ούτε για αστείο με δίπορτα LE.
Τα 6111, 6114 και 6116 είναι και αυτά δίπορτα LE πρώην BVG όπως και τα 6001, 6002, 6003, 6004, 6007, 6089, 6090, 6091, 6092, 6103, 6108, 6112, 6115, 6117, 6128
Το 6133 είναι τρίπορτο σαν τα 6093 και 6127
Μένουν τα 6110, 6113, 6118, 6119, 6129, 6130, 6132 και 6134
Ουσιαστικά ο Βοτανικός έχει πολλά δίπορτα LE πλέον ενώ με τις τελeυταίες αλλαγές που έγιναν και πήρε τα Α13 και Α15 έχει αρκετές βαριές και απαιτητικές γραμμές, ειδικά αν προσθέσουμε και αυτά που βγάζει για τις γραμμές της Ράλλη. Αν πάνε και τα τροφοδοτικά του Περιστερίου στο Βοτανικό θα είναι ακόμα πιο δύσκολα αφού πρακτικά τα τρίπορτα δεν θα φτάνουν για όλα αυτά. Πάρτε ως δεδομένο ότι ειδικά το Α13 σε χειμερινό δεν βγαίνει ούτε για αστείο με δίπορτα LE.