12-05-2021, 09:39 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-05-2021, 11:00 AM από Citaro. Edited 2 times in total.)
Mετά από περίπου έναν μήνα, διαφαίνεται πλέον στο Α/Σ Βοτανικού ένα πλάνο χρήσης των νέων λεωφορείων leasing. Στις γραμμές 211 , Χ93 και 224 είναι σχεδόν αποκλειστική πλέον η κυκλοφορία των νέων οχημάτων. Στο 224 δίνεται έμφαση στα τρίπορτα Citaro για ευνόητους λόγους (πιό "βαριά" γραμμή με περισσότερη εναλλαγή επιβατών). Στο 211 κυριαρχούν τα ΜΑΝ. Eπίσης μεγάλο μέρος των οχημάτων στο 813 βγαίνει από τις νέες παραλαβές (με έμφαση στα Citaro LE δίπορτα). Στο 052 έχει καθιερωθεί το τρίπορτο ΜΑΝ (#6005) ενώ στο 051 είναι δύο ή τρία τα νέα οχήματα, καθημερινά. Επίσης έμπαιναν αρκετά οχήματα στο 214, το οποίο όμως δόθηκε στην Ανθούσα.
Από τα άλλα αμαξοστάσια δεν έχω καταλάβει τί και πώς. Το Μπραχάμι τα βάζει σκόρπια (τώρα που ξεφορτώθηκε το Χ7). Η Ράλλη επίσης σπανίως και χωρίς κάποιο εμφανές πλάνο. Σημερα μόνο βλέπω κ τις 5 Solaris18 να ειναι μοιρασμενες στο Α1 , 550 κ 040. Η Ανθούσα το ένα και μοναδικό Iris Crossway το βάζει στο Α5
Από τα άλλα αμαξοστάσια δεν έχω καταλάβει τί και πώς. Το Μπραχάμι τα βάζει σκόρπια (τώρα που ξεφορτώθηκε το Χ7). Η Ράλλη επίσης σπανίως και χωρίς κάποιο εμφανές πλάνο. Σημερα μόνο βλέπω κ τις 5 Solaris18 να ειναι μοιρασμενες στο Α1 , 550 κ 040. Η Ανθούσα το ένα και μοναδικό Iris Crossway το βάζει στο Α5