22-11-2010, 02:18 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-11-2010, 03:16 AM από Kostas Steyr Hellas.)
ειναι φρενο εξατμησης,κλεινει μια πεταλουδα στον εξατμηση μεσα κ φρεναρει τα καυσαερια,κοβει κ ο κινητηρας κ φρεναρει το οχημα..αυτο γινετε μονο σε ντιζελ κινητηρες,λογο καυσης χωρις μπουζι, ρευμα δηλαδη αλλα με συμπιεση πετρελεου στον θαλαμο καυσης.ετσι σβηνουν στα φορτιγα το μοτερ.οχι με κλειδι.στα καινουργια την δουλεια αυτη την κανει το ρεταρντερ με διαφορετικη βεβαια διαδικασια αφου εχουν ηλεκτονικη διαχηριση τα συνχρονα οχηματα.μονο το αποτελεσμα ειναι ιδιο δηλ το φρεναρισμα.στα ικαρους υπαρχει κ κουμπι (ενα λευκο) για το κλαπετο, στο ταμπλο μαζι με τα κουμπια για τις πορτες..κωστα σιγουρα τα ΟΖ ηρθαν με χειροκινητο σασμαν κ εγιναν εδω αυτοματα?τα σταγιερ παντως ετσι παραδοθηκαν απτην αρχη...
το πεταλι του γκαζιου λογικα πρεπει να επεφτε στο πατημα του κλαπετου για να μην πατησει κ γκαζι ταυτοχρωνα ο οδηγος κ δημιουργισει ζημια στον κινηρα απο την στιγμη που εχει κλεισει το κλαπετο κ φρεναρει τα καυσαερια.γιατι το γκαζι σε αυτα τα μοτερ ηταν ουσιαστικα ενας μοχλος για ψεκαμο πετρελαιου..οσο το παταγες τοσο πετρελαιο ψεκαζε.η ροη του αερα ηταν συνεχωμενη χωρις πεταλουδα..λογικα..δεν μπορω να σκεφτω καποιον αλλο λογο..δεν εχω ασχολιθει κ ιδιαιετερα με ντιζελ..
λοιπον να διορθωσω τον εαυτο μου κ να πω πως το πεταλι του γκαζιου πατιετε αυτοματα γιατι χρειαζετε εχτρα καυσιμο ο κινητιρασ για να καταφερει να δημιουργισει αρκετη πιεση μεσα στην εχατμηση κ να κλεισει το κλαπετο..βρικα στο ιντερνετ τη μελετη ενος ελληνα επηστιμονα απτο 1995 για τα ικαρουσ τησ αθηνας..http://www.mie.uth.gr/labs/ltte/grk/quality/..%5Cpubs%5Ctrapeffect.pdf
το πεταλι του γκαζιου λογικα πρεπει να επεφτε στο πατημα του κλαπετου για να μην πατησει κ γκαζι ταυτοχρωνα ο οδηγος κ δημιουργισει ζημια στον κινηρα απο την στιγμη που εχει κλεισει το κλαπετο κ φρεναρει τα καυσαερια.γιατι το γκαζι σε αυτα τα μοτερ ηταν ουσιαστικα ενας μοχλος για ψεκαμο πετρελαιου..οσο το παταγες τοσο πετρελαιο ψεκαζε.η ροη του αερα ηταν συνεχωμενη χωρις πεταλουδα..λογικα..δεν μπορω να σκεφτω καποιον αλλο λογο..δεν εχω ασχολιθει κ ιδιαιετερα με ντιζελ..
λοιπον να διορθωσω τον εαυτο μου κ να πω πως το πεταλι του γκαζιου πατιετε αυτοματα γιατι χρειαζετε εχτρα καυσιμο ο κινητιρασ για να καταφερει να δημιουργισει αρκετη πιεση μεσα στην εχατμηση κ να κλεισει το κλαπετο..βρικα στο ιντερνετ τη μελετη ενος ελληνα επηστιμονα απτο 1995 για τα ικαρουσ τησ αθηνας..http://www.mie.uth.gr/labs/ltte/grk/quality/..%5Cpubs%5Ctrapeffect.pdf
