08-04-2021, 02:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-04-2021, 02:10 PM από N1Ellinikou. Edited 6 times in total.)
(08-04-2021, 11:44 AM)Citaro Έγραψε: Το αρνητικό σχόλιο το δικό μου είναι πολύ συγκεκριμένο : Τα ανοιγόμενα παράθυρα των λεωφορείων της Αθήνας , είναι ζωτικής σημασίας για την στοχειώδη τήρηση κανόνων υγείας. Ειδικά από πέρυσι που δεν κλείνουν ούτε χειμώνα - ούτε καλοκαίρι, υπάρχει σαφώς καλύτερη ατμόσφαιρα μέσα στα οχήματα. Μόνο ο φυσικός αερισμός μπορεί να διασφαλίσει καλή κυκλοφορία αέρα με τόσους επιβάτες.
Λαμβάνουμε επίσης ως δεδομένο ότι ΚΑΝΕΝΑ σύστημα κλιματισμού μέχρι σήμερα δεν έχει συντηρηθεί σωστά στην ΟΣΥ. Τα κλιματιστικά των Ν1 βρωμάνε μούχλα (και συνήθως βγάζουν ζεστό αέρα). Τα Ν2/GN ήταν εξαρχής τόσο αδύναμα, που ο κόσμος άνοιγε τα παράθυρα μπας και πάρει λίγο οξυγόνο. Τα Solaris και τα Citelis στην αρχή είχαν νορμάλ εως δυνατό κλιματισμό, στη συνέχεια όμως κι αυτά χάλασαν.
Έπειτα, για τη χρονική περίοδο Οκτωβρίου - Μαϊου, δεν υπάρχει κανένας λόγος μηχανικού αερισμού (που ούτε αυτός θα συντηρηθεί ποτέ). Οι κλιματικές συνθήκες της Αθήνας είναι ευνοϊκές (ούτε πολύ κρύο, ούτε πολύ ζέστη) ώστε να εξασφαλίζεται ο καλός αερισμός με τον φυσικό και απόλυτα αποδεκτό από τους επιβάτες τρόπο (τα ανοιχτά παράθυρα)
Ως εκ τούτου, όχι μόνο "παρωχημένες" δεν είναι οι προβλέψεις για 17% ανοιγόμενη επιφάνεια, αλλά είναι πιο επίκαιρες όσο ποτέ. Βλέποντας λοιπόν τα λεωφορεία που ήρθαν, προσωπικά διακρίνω ότι ΔΕΝ έγινε καμία επέμβαση στους υαλοπίνακες, ΔΕΝ τοποθετήθηκαν ανοιγόμενα (συρόμενα) παράθυρα, οι δε καταπακτές είναι ένα 5-6% του συνόλου και δεν εξασφαλίζουν αερισμό.
Από μένα λοιπόν, υπάρχει απόλυτη παραβίαση των προδιαγραφών που σχετίζονται με την τήρηση υγειονομικών κανόνων και θα ήμουν σύμφωνος (εαν δεν το πράξω, κιόλας) με προσφυγή στη δικαιοσύνη.
[edit mod] Διόρθωση φωτογραφίας.
Επομένως για να συνοψίσουμε...
Στην Αθήνα έχουμε ένα μοναδικό κλίμα εντελώς διαφορετικό από κάθε άλλη μεσογειακή πόλη κάτι που κάνει τα λεωφορεία που κυκλοφορούν αλλού ακατάλληλα...
Το γεγονός ότι η ΟΣΥ κάνει πλημμελή συντήρηση στα κλιματιστικά των οχημάτων της σημαίνει ότι το ίδιο ακριβώς θα κάνουν και οι ανάδοχοι του διαγωνισμού.
Τα ΕΛΒΟ του 1998-99 έχουν ανεπαρκή κλιματισμό άρα και για αυτά θα ισχύει το ίδιο. Πάλι καλά δηλαδή που δεν τα συγκρίνουμε με τα Ikarus γιατί τότε δεν θα είχαν καν! Βέβαια το αφήγημα πάσχει λίγο από το γεγονός ότι έχουν το κορυφαίο κλιματιστικό της εποχής τους (Thermo King MRT-II) αλλά όχι, δεν μπορεί να φταίει το ότι έχει απώλειες από τα παράθυρα τα οποία εκτός από το ότι είναι ανοιγόμενα δεν είναι θερμομονωτικά.
Από Οκτώβριο μέχρι Μάιο δεν υπάρχει λόγος λειτουργίας της κλιματιστικής μονάδας. Ασχέτως αν σε όλα τα σύγχρονα (ή "σύγχρονα", της τελευταίας εικοσαετίας) η θέρμανση του χώρου των επιβατών γίνεται από αυτήν.
Το γεγονός ότι παρόλο που καλύπτουν τις τεχνικές προδιαγραφές εμείς θέλουμε περισσότερα παράθυρα (με ότι αυτό συνεπάγεται σε απώλειες κλιματιστικού, κατανάλωση καυσίμου αλλά και θέματα ασφαλείας) είναι κάτι το επιλήψιμο για το οποίο πρέπει να ασχοληθεί η δικαιοσύνη. Με κύριο επιχείρημα το ότι δεν τα βλέπουμε στις φωτογραφίες (που τα βλέπουμε όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Αναμένω λοιπόν με ενδιαφέρον την πορεία της υπόθεσης, αναμένεται διασκεδαστική...