02-04-2021, 01:00 PM
(02-04-2021, 11:39 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες! Θυμάσαι με τι οχήματα λειτούργησε η γραμμή? Αχνοθυμάμαι Ν1 αλλά δε θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά.
To 480 με Ν1 μόνο. Εγώ έχω να θυμηθώ την γραμμή 225 ΣΤ.ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ. Την είχαν εισαγάγει γύρω στο 2008-9, αν δεν απατώμαι, ως συμπληρωατική της 220 με ίδια διαδρομή και αναστροφή στον Ευαγγελισμό. Η γραμμή ήταν προγραμματισμένη με δύο οχήματα και κύκλο 40- 45 λεπτά. Δεν λειτούργησε ποτέ σωστά, γιατί τα οχήματά της τα έδιναν συνήθως στο 220/1 όταν εκεί έλειπε βάρδια. Αλλά και τις λίγες φορές που έβγαινε όχημα στο 225, χανόταν στην κίνηση και πηγαινοερχόταν σε τυχαίους χρόνους. Μάζευε επιβάτες που είχαν ξεμείνει ή που περίμεναν το 220. Κοινώς, άχρηστη και την κατήργησαν.
Άλλη γραμμή του παρελθόντος, από τα "γεννητούρια " του μετρό το 2000 ήταν και η 141 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΔΑΦΝΗ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ. Ήταν ένα κράμα από ενισχυτικό του 140 (εξ ού και η αρίθμηση) και του 103 ΑΘΗΝΑ - ΚΑΛΑΜΑΚΙ. Γενικά σαν ιδέα ήταν καλή, αφού όντως πρόσφερε ενίσχυση στο 140 σε ένα κομμάτι με μεγάλη ζήτηση (Κατεχάκη - Γουδί - Ιλίσια - Παγκράτι - Βύρωνας) αλλά χανόταν κι αυτό στην κίνηση. Το άλλο του μεγάλο πρόβλημα ήταν ότι, ενώ από Καλαμάκι ξεκινούσε εναλλάξ με το 103 (και έβγαζε συνδυασμένα 10λεπτα), στο γυρισμό από Κατεχάκη δεν μπορούσε να συντονιστεί με το 103 από την Αθήνα, κι έτσι έμεναν κενά από το Στ. Δάφνης 20λεπτα και μισάωρα. Επίσης, και στο κομμάτι Κατεχάκη - Υμηττός, δεν μπορούσε να βρει συντονισμό με το 140 και κατέληγαν να περνάνε μετά από ένα μισάωρο και τα δύο μαζί.
Έτσι, μια καλή ιδέα "κάηκε", και σε λιγότερο από ένα χρόνο κόψανε το κομμάτι Κατεχάκη - Στ. Δάφνη. Στη συνέχεια, το 2010 κόπηκε και η παλιά ακτινική γραμμή 103 ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ, κι έτσι έμεινε η λάθος αρίθμηση (141), να κάνει το σημερινό τοπικό/τροφοδοτικό Στ.Δάφνης - Καλαμάκι.
Επίσης, άλλο "κάψιμο" από τον καιρό των παχιών αγελάδων, ήταν το 251 ΣΤ.ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ. Δούλεψε γύρω στο 2006-8. Από Κατεχάκη πήγαινε μέχρι τις γέφυρες της Αττικής Οδού στην έξοδο Καισαριανής, έμπαινε (παράνομα) στον παράδρομο, έβγαινε στο Νεκροταφείο Καισαριανής, από εκεί δεξιά στην πύλη του Πανεπιστημίου και στη συνέχεια έκανε τον ανάποδο κύκλο απ' ότι το 250, μέσα στο Πανεπιστήμιο. Ιδιαιτερότητα ήταν ότι μεταξύ Θεολογικής και Φιλοσοφικής πήγαινε από τον "κάτω δρόμο" που όμως τον χρησιμοποιούν οι φοιτητές για πάρκιγκ, κι έτσι έμπλεκε. Δυο οχήματα με μια ώρα κύκλο (συχνότητα 30 λεπτά). Το δρομολόγιο έβγαινε σε 35-40 λεπτά, κόσμος ελάχιστος και από σπόντα, ενώ ήταν καλή σαν ιδέα, αφού μπορούσε να εξυπηρετήσει φοιτητές από βόρεια, και να μην τους αναγκάζει να πηγαίνουν Ευαγγελισμό και να φορτώνουν τα γεμάτα 220/1/608/235/250. Δεν την υποστήριξαν τη γραμμή, την άφηναν με χάλια δρομολόγια και την έκαψαν κακήν - κακώς.