21-02-2021, 07:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-02-2021, 07:32 PM από mercedes elbo. Edited 2 times in total.)
(20-02-2021, 12:22 PM)garvanitis Έγραψε: Όσο για τα Crossway που πάλι οι "συνήθεις ύποπτοι" ψάχνουν προβλήματα στις λύσεις και την δρομολόγηση τους η απάντηση είναι πολύ απλή. Θα δρομολογηθούν στις γραμμές εκδρομές δεκάδων χιλιομέτρων της ΟΣΥ που μέχρι τώρα εξυπηρετούνται ηλιθιωδώς με ορθάδικα χαμηλοδάπεδα ταλαιπωρώντας τους επιβάτες, X9x λέγονται και για πρώτη φορά μετά από είκοσι χρόνια λειτουργίας τους θα έχουν κατάλληλα οχήματα για την φύση των γραμμών αυτών. (by the way, ο όρος "ημιαστικό" λεωφορείο δεν υφίσταται)
Για το τέλος μια συμβουλή: Αρχίστε ορισμένοι να τις συνηθίζετε τις αλλαγές και αν κάτι δεν το καταλαβαίνετε να το ρωτάτε αντί να κάνετε σενάρια και να ψάχνετε γωνία στο τάλιρο γιατί έχετε αρχίσει να καταντάτε γραφικοί.
Το να λες "λύση" την δρομολόγηση 13μετρων Low Entry με καθίσματα πούλμαν μέσα στην Αθήνα είναι το λιγότερο γελοίο.. Επίσης, η δρομολόγηση στο Αεροδρόμιο είναι όλη και όλη 26 οχήματα σε αιχμή οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να δοθούν και σε άλλες γραμμές. Πρώτα όμως περιμένω να μου πεις: Ποια είναι η επιβατική κίνηση των γραμμών του Αεροδρομίου υπό κανονικές συνθήκες; Τι ποσοστό των επιβατών φέρει αποσκευές; Σε ποιές άλλες γραμμές συγκεκριμένα θα μπορούσαν να δρομολογηθούν αν δεχτούμε, αυθαίρετα, ότι ένα ποσοστό μπορεί να δρομολογηθεί στα Αεροδρόμια;
Όσο για το τέλος γραφικότητα είναι να υπερασπίζεται κανείς μετά μανίας αλλοπρόσαλλες επιλογές της πολιτικής ηγεσίας όπως και το να διαφωνείς απλά για να διαφωνήσεις..