28-12-2020, 11:36 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2020, 11:39 PM από gekanell. Edited 1 time in total.)
Ο ανταγωνισμός είναι κάτι που ωφελεί μόνο τον επιβάτη και μισεί ο μέσος κοντόφθαλμος επιχειρηματίας. Αναφέρω μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:
1. Η γραμμή 606 του Καστελοκάμπου προ προαστιακού είχε μεταβλητή συχνότητα που κυμαινόταν από 40' έως 120'. Με τη λειτουργία του προαστιακού σταθεροποιήθηκε σε 60' ακόμα και τις Κυριακές.
2. Η γραμμή 602 express προς πανεπιστήμιο δημιουργήθηκε λόγω του προαστιακού και έχει αφετηρία στον Άγιο Ανδρέα επειδή ακριβώς εκεί κάνει αφετηρία και ο προαστιακός.
3. Δεν είναι σίγουρο, αλλά οι μηνιαίες κάρτες στο αστικό Πάτρας ενδεχομένως ξεκίνησαν λόγω του προαστιακού(.
4. Το εισητήριο του κτελ μετ' επιστροφής Πάτρα-Αθήνα έπεσε από 36 σε 32 ευρώ, καθώς ο ανταγωνιστής ΤΡΑΙΝΟΣΕ το προσφέρει στα 27 ευρώ, ενώ αν το κλείσεις μέσω της εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο, πέφτει στα 24 ευρώ.
Η συγκοινωνία σε αρκετές περιοχές της Πάτρας είναι πραγματικά τραγική, ενώ για το κυκλοφοριακό μπάχαλο της πόλης φέρει μεγάλη ευθύνη το αστικό κτελ. Αν δεν "ανοίξει" ο ανταγωνισμός, δεν υπάρχει καμία σωτηρία.
1. Η γραμμή 606 του Καστελοκάμπου προ προαστιακού είχε μεταβλητή συχνότητα που κυμαινόταν από 40' έως 120'. Με τη λειτουργία του προαστιακού σταθεροποιήθηκε σε 60' ακόμα και τις Κυριακές.
2. Η γραμμή 602 express προς πανεπιστήμιο δημιουργήθηκε λόγω του προαστιακού και έχει αφετηρία στον Άγιο Ανδρέα επειδή ακριβώς εκεί κάνει αφετηρία και ο προαστιακός.
3. Δεν είναι σίγουρο, αλλά οι μηνιαίες κάρτες στο αστικό Πάτρας ενδεχομένως ξεκίνησαν λόγω του προαστιακού(.
4. Το εισητήριο του κτελ μετ' επιστροφής Πάτρα-Αθήνα έπεσε από 36 σε 32 ευρώ, καθώς ο ανταγωνιστής ΤΡΑΙΝΟΣΕ το προσφέρει στα 27 ευρώ, ενώ αν το κλείσεις μέσω της εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο, πέφτει στα 24 ευρώ.
Η συγκοινωνία σε αρκετές περιοχές της Πάτρας είναι πραγματικά τραγική, ενώ για το κυκλοφοριακό μπάχαλο της πόλης φέρει μεγάλη ευθύνη το αστικό κτελ. Αν δεν "ανοίξει" ο ανταγωνισμός, δεν υπάρχει καμία σωτηρία.