13-07-2020, 11:42 AM
(12-07-2020, 02:41 AM)genesis_jnr Έγραψε: Σχετικά με τους διρευματικούς θα ήθελα να ρωτήσω, γιατί δεν γνωρίζω, αλλά καταλαβαίνω ότι πρόκειται για μια ακριβή και χρονοβόρα διαδικασία η παραγγελία νέων σε αυτή τη φάση: Κατά πόσο θα ήταν εφικτή η μετατροπή των συρμών 1ης γενιάς; Ψάχνοντας στο Wikipedia
βρήκα ότι τα πρώτα και τελευταία βαγόνια αυτών των συρμών είναι ουσιαστικά ''Driving Trailers'', δηλαδή δεν έχουν κινητήρες, κινητήριους άξονες ή ''ξύστρες'' αλλά μόνο καμπίνα οδηγού. Θα ήταν δυνατή η μετασκευή αυτών των βαγονιών ώστε να στεγάζουν παντογράφο και τον όλο τον υπόλοιπο σχετικό εξοπλισμό για κίνηση στο δίκτυο του ΟΣΕ;;;
Δεν πιστεύω ότι ωφελεί σε κάτι μια τέτοια επένδυση. Οι διρρευματικοί συρμοί είναι επτά, κατασκευής 2001-2. Δεν έχουν φτάσει ούτε στο μισό της ωφέλιμης ζωής τους. Αν γίνει (κάποια στιγμή) σωστή συντήρησή τους, θα μπορούν να είναι έξω 5 συρμοί και οι δύο να είναι εφεδρία. Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν έχει λογική να τραβάς τον αεροδρομιακό συρμό μέχρι Νίκαια ή στο μέλλον, μέχρι Δημοτικό Θέατρο. Ο Πειραιάς έχει τον προαστιακό που μπορεί (με βελτίωση δρομολογίων στο μέλλον) να βγάζει μισάωρη συχνότητα, επαρκέστατη για την απευθείας σύνδεση Λιμάνι - Αεροδρόμιο.
Για τις λοιπές μετακινήσεις, η άποψή μου είναι ότι τα αεροδρομιακά θα πρέπει να εκκινούν από Μοναστηράκι που έχει και μόρτα αναμονής. Οι επιβάτες από δυτικά (Νίκαια - Αιγάλεω) μπορούν να προωθούνται με τους λοιπούς συρμούς και να μετεπιβιβάζονται. Σε κανένα σύστημα μετρό του κόσμου, δεν καλύπτουν όλοι οι συρμοί, ολόκληρο το μήκος της γραμμής. Πάντα και παντού, υπάρχουν τοπικοί συρμοί. Ειδικά το αεροδρόμιο, μεταφέρει κυρίως κόσμο από κέντρο Αθήνας προς Μεσόγεια και Ελ.Βενιζέλο. Οι δε τουρίστες έχουν ως αφετηρία/προορισμό το Μοναστηράκι ή το Σύνταγμα.
Άρα, οι παρόντες συρμοί φτάνουν και περισσεύουν.