Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ηλεκτρικά Λεωφορεία & ΟΑΣΑ/ΟΣΥ
#3
(09-07-2020, 06:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Οι οποιεσδήποτε εξαγγελίες για ανανέωση στόλου που έχουν κυκλοφορήσει, είναι λόγια του αέρα από όλους. Κανένας διαγωνισμός δεν θα γίνει φέτος.

Η επόμενη "πράξη" στο έργο θα παιχτεί του χρόνου το καλοκαίρι που θα έρχεται η ώρα για την απόσυρση των Ν1 και θα επικαλεστούν στενότητα χρόνου για να πάρουμε leasing λεωφορεία (που ο ίδιος ο υπουργός λέει πως είναι λύση ανάγκης το leasing και δεν έχουν την ίδια βαρύτητα με διαγωνισμό για νέα οχήματα κατά τα άλλα..)

Αν ήθελαν να είναι πιστευτοί πως ενδιαφέρονται να κάνουν διαγωνισμό για νέα οχήματα, θα έπρεπε να τον έχουν ήδη προκηρύξει, ώστε με τις ενστάσεις, το ηλεκτρονικό εισιτήριο, τον εύλογο χρόνο παράδοσης των πρώτων οχημάτων κτλ, τα πρώτα να έχουν έρθει στο τέλος του 2021.

Στο θέμα μας τώρα που είναι τα ηλεκτρικά λεωφορεία - που αρχές Ιουλίου είχαν πει πως θα κυκλοφορούσαν τα 2 πρώτα, άγνωστο πως διέρρευσε αριθμός, αφού προτάσεις δεν είχαν γίνει ακόμα - είναι εκτός πραγματικότητας, η κατάργηση των τρόλεϋ. Τα ηλεκτρικά λεωφορεία δεν έχουν δοκιμαστεί για να ξέρουμε τα ελαττώματα τους, αλλά αν κρίνουμε από τα οχήματα φυσικού αερίου που στα 15 χρόνια έχουν γονατίσει τα μισά, νομίζω πως έπρεπε να στοχεύουμε στην αγορά diesel οχημάτων και όχι τεχνολογιών που οικονομικά δεν αντέχουμε. Αν είμασταν Λωζάννη που σε 12 χρόνια αλλάζαμε τα οχήματά μας να το συζητάγαμε..

Πόσο μάλλον λοιπόν, να μιλάμε για την κατάργηση των τρόλεϋ, που έχουν άλλα ηλικιακά στάνταρ από τα λεωφορεία και δη τα ηλεκτρικά. Τα τρόλεϋ έχουν έτοιμες υποδομές που είναι εντελώς ασύμφορο να παραμείνουν αναξιοποίητες, όταν τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα μπορούσαν να αναλάβουν το 022 πχ.. Στο ακραίο σενάριο που θα ίσχυε η κατάργηση των τρόλεϋ, δεν θα ήταν υποχρεωτικά πλήρης, θα μπορούσαν κάποιες γραμμές να μετατραπούν σε ηλεκτροκινητες πχ 15..

Καλά προφανώς η αντικατάσταση των τρόλεϊ δεν είναι κάτι σύντομο. Πιθανώς να μιλάμε για 15-20 χρόνια μετά ή και περισσότερο, ανάλογα και με την όποια βελτίωση απόδοσης-κόστους των ηλεκτρικών λεωφορείων. Απλά, όταν & εάν αντικατασταθούν, θα ήθελα να υπάρχει έστω μια γραμμή για ιστορικούς λόγους (στη διατήρηση στην Ελλάδα δεν τα πάμε και πολύ καλά, για αυτό το ανέφερα).

Στα του διαγωνισμού, έχεις δίκιο και πιθανώς να δούμε το έργο της Θεσ/κης - εκχώρηση γραμμών στο ΚΤΕΛ και leasing.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ηλεκτρικά Λεωφορεία & ΟΑΣΑ/ΟΣΥ - από Achilleas-Lykavittos - 09-07-2020, 06:42 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα:

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE