07-07-2020, 02:42 PM
Πέρασα νωρίτερα από τους 3 νέους σταθμούς και θα αναφέρω κάποια πράγματα που είδα σε μορφή bullet:
Ήδη περί τη 1 που ήμουν στους Αμπελλοκήπους, αφού πέρασα από τους νέους σταθμούς, στα μεγάφωνα ανακοίνωναν "μικρή καθυστέρηση στα δρομολόγια του αεροδρομίου". Ακόμα κι όταν έρθουν οι νέοι διαρευματικοί, η αντιδρόμηση μάλλον θα οδηγήσει τα αεροδρομιακά να ξεκινούν από Αιγάλεω.
- Και οι 3 έχουν παρόμοια βασική αρχιτεκτονική διάταξη.
- Από τους 3 μου άρεσε λίγο περισσότερο ο σταθμός της Αγ.Βαρβάρας.
- Από άποψη κόσμου, την ώρα που κυκλοφόρησα, πιο πολύ είχε ο Κορυδαλλός, καθώς ο συνδυασμός της αγοράς και των καφετεριών του προσέλκυσε πολύ κόσμο στην πλατεία (που ακόμη διαμορφώνεται με προσθήκη φυτών και μεταλλικών στοιχείων), αλλά και στις αποβάθρες. Αντίθετα, στους άλλους δύο η κίνηση ήταν πιο υποτονική. Ειδικά στη Νίκαια, το σημείο μου φάνηκε κέντρο-απόκεντρο.
- Στους σταθμούς Νίκαια και Αγ.Βαρβάρα, εκτός από τις 2 βασικές εξόδους, υπάρχει και μια 3η μικρότερη - κάπως όπως στην Πανόρμου στην έξοδο έμπροσθεν του everest ή στο Σύνταγμα στη Μ.Βρετανία. Στη Νίκαια είναι με απλή κλίμακα, στην Αγ.Βαρβάρα - κυλιόμενη (μόνο άνοδος).
- Σε έναν από τους συρμούς της 1ης Γενιάς (μάλλον είναι και άλλοι) δεν έχουν αλλάξει τους χάρτες, αλλά και ηχητικά δεν είχαν προστεθεί οι 3 νέοι σταθμοί και οι αναγγελίες γίνονταν από τον οδηγό. Σε συρμό 2ης και 3ης Γενιάς που επιβιβάστηκα, είχαν γίνει οι τροποποιήσεις ηχητικά και σε χάρτες. Στο Σύνταγμα, τέλος, δεν είχε γίνει η ηχητική τροποποίηση στην αναγγελία ανταπόκρισης με την Γ3 (είχε μείνει το "Αγ.Μαρίνα-Δουκ.Πλακεντίας-Αεροδρόμιο), τουλάχιστον στο συρμό που επιβιβάστηκα.
- Επίσης, στους σταθμούς Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο και Αμπελόκηποι, που διήλθα, δεν είχαν αλλαχθεί οι χάρτες επί των αποβαθρών.
- Στους 3 νέους σταθμούς, οι χάρτες περιλαμβάναν και τη Γραμμή Τραμ προς Πειραιά. Οι στάσεις ήταν αριθμημένες από 1 ως 13 για να υποδηλωθεί η κυκλική λειτουργία.
Ήδη περί τη 1 που ήμουν στους Αμπελλοκήπους, αφού πέρασα από τους νέους σταθμούς, στα μεγάφωνα ανακοίνωναν "μικρή καθυστέρηση στα δρομολόγια του αεροδρομίου". Ακόμα κι όταν έρθουν οι νέοι διαρευματικοί, η αντιδρόμηση μάλλον θα οδηγήσει τα αεροδρομιακά να ξεκινούν από Αιγάλεω.