05-07-2020, 07:05 PM
(05-07-2020, 01:04 AM)genesis_jnr Έγραψε: Αυτό μπορεί να γινότανε γιατί κάνανε δοκιμαστικά δρομολόγια στο νέο κομμάτι και χρειάζονταν μειωμένη κίνηση συρμών στην Αγ. Μαρίνα...
Από αυτά που έμαθα, η κυκλοφορία στο τμήμα Κορυδαλλού - Nίκαιας (κάπου 700 μέτρα περίπου), θα γίνεται από τη μία τροχιά (μονογράμμιση), γιατί ενώ στη Νίκαια δεν προβλέφθηκε επίσταθμος (αφού τερματικός θα ήταν το ΔΘ), ενώ το τελευταίο ψαλίδι είναι μετά τον σταθμό του Κορυδαλλού (προς Νίκαια). Οπότε, φαντάζομαι ότι τα τραίνα θα εισέρχονται στη γραμμή ανόδου, ως τη Νίκαια, όπου και θα τερματίζουν (σε ορισμένες περιπτώσεις έχω δει να γίνεται πολύ περιστασιακά αυτό και στη Δ.Πλακεντίας).
Μάλλον στη δοκιμαστική λειτουργία, όπου οι συρμοί κινούνταν άδειοι στο τμήμα Αγία Μαρίνα - Νίκαια, παρουσιάστηκαν κάποιες καθυστερήσεις λόγω αναμονής των διασταυρώσεων των συρμών στο σημείο που θα γίνει η μονογράμμιση. Οπότε, πιθανώς η απόφαση για το εναλλάξ τέρμα, να είναι αποτέλεσμα ανάγκης και όχι επιλογής. Σίγουρα πάντως, θα δοκιμαστούν τα όρια και οι αντοχές της Γ3, λόγω Αεροδρομίου και χρονοαποστάσεων. Όταν έρθουν οι νέοι διαρευματικοί θα λυθεί το θέμα, αν και σταδιακά οι ελλείψεις δεν είναι μόνο υλικοτεχνικά, αλλά και ανθρώπινου δυναμικού.