25-06-2020, 12:34 AM
Ας κάνουμε έναν απολογισμό από το "Μεγάλο Φιάσκο της Αθήνας" όσον αφορά τα ΜΜΜ:
1. Μπαζώθηκε η γραμμή τραμ από εύκαμπτο υλικό (στόκος) στην Όλγας και στην Αμαλίας. Στην Όλγας, όλη η γραμμή "θάφτηκε" κάτω από ένα έντονο κίτρινο χρώμα το οποίο κουράζει το μάτι, ενώ στην Αμαλίας ήδη ξεκίνησαν να την καλύπτουν με πράσινη μπογιά.
2. Καταργήθηκε η λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής της Πανεπιστημίου (διερχόμενες γραμμές: 230, Α2, Α3).
3. Καταργήθηκε η λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής της Πατησίων (διερχόμενες γραμμές: 2, 3, 4, 5, 11, 15).
4. Καταργήθηκε η ΑΦ των Α2 και Α3 από την οδό Σίνα και άλλαξε η διαδρομή αναχώρησης από την Αθήνα, πράγμα το οποίο συνεπάγεται σε περεταίρω καθυστερήσεις λόγω κίνησης.
5. Καταργήθηκε η στάση "Βιβλιοθήκη" των γραμμών 1, 12, 227, 856. Περισσότερος φόρτος-κορεσμός στην στάση "Ακαδημία Αθηνών", όπου όλα πλέον φορτώνουν/ξεφορτώνουν εκεί.
6. Καταργήθηκε η στάση αποβίβασης της Ρήγα Φεραίου για τις γραμμές Α2, Α3, Α5, 220, 221, 235, με αποτέλεσμα οι τρεις τελευταίες να προκαλούν χάος στην Ακαδημίας.
Και αφού έγινε χαμός, κυρίως από τραινόφιλους, για το μπάζωμα των γραμμών του τραμ, η ΣΤΑΣΥ εξέδωσε ένα δελτίο τύπου, όπου και παραδέχτηκε ότι ήξερε τι προθέσεις είχε ο Μπακογιάννης και ουσιαστικά έβαλε πλάτη σε όλο αυτό το "παιχνίδι":
http://www.stasy.gr/index.php?id=375&no_...5c6ffa6c08
1. Μπαζώθηκε η γραμμή τραμ από εύκαμπτο υλικό (στόκος) στην Όλγας και στην Αμαλίας. Στην Όλγας, όλη η γραμμή "θάφτηκε" κάτω από ένα έντονο κίτρινο χρώμα το οποίο κουράζει το μάτι, ενώ στην Αμαλίας ήδη ξεκίνησαν να την καλύπτουν με πράσινη μπογιά.
2. Καταργήθηκε η λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής της Πανεπιστημίου (διερχόμενες γραμμές: 230, Α2, Α3).
3. Καταργήθηκε η λεωφορειολωρίδα αντίθετης ροής της Πατησίων (διερχόμενες γραμμές: 2, 3, 4, 5, 11, 15).
4. Καταργήθηκε η ΑΦ των Α2 και Α3 από την οδό Σίνα και άλλαξε η διαδρομή αναχώρησης από την Αθήνα, πράγμα το οποίο συνεπάγεται σε περεταίρω καθυστερήσεις λόγω κίνησης.
5. Καταργήθηκε η στάση "Βιβλιοθήκη" των γραμμών 1, 12, 227, 856. Περισσότερος φόρτος-κορεσμός στην στάση "Ακαδημία Αθηνών", όπου όλα πλέον φορτώνουν/ξεφορτώνουν εκεί.
6. Καταργήθηκε η στάση αποβίβασης της Ρήγα Φεραίου για τις γραμμές Α2, Α3, Α5, 220, 221, 235, με αποτέλεσμα οι τρεις τελευταίες να προκαλούν χάος στην Ακαδημίας.
Και αφού έγινε χαμός, κυρίως από τραινόφιλους, για το μπάζωμα των γραμμών του τραμ, η ΣΤΑΣΥ εξέδωσε ένα δελτίο τύπου, όπου και παραδέχτηκε ότι ήξερε τι προθέσεις είχε ο Μπακογιάννης και ουσιαστικά έβαλε πλάτη σε όλο αυτό το "παιχνίδι":
Σύναψη:Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε., ανταποκρινόμενη στο αίτημα του Δήμου της Αθήνας, αποφάσισε να συμβάλει στο σχεδιασμό της δημοτικής αρχής για την ανάπλαση του κέντρου της πόλης, παραχωρώντας προσωρινά τμήμα της γραμμής του Τραμ- που σήμερα δεν χρησιμοποιείται- για την δημιουργία ποδηλατοδρόμου, ενώ ταυτόχρονα εντείνει τις προσπάθειες για την επανέναρξη των δρομολογίων του Τραμ έως το Σύνταγμα.
Η ΣΤΑΣΥ έχει ξεκινήσει ήδη και εντείνει τις ενέργειές της για την επαναλειτουργία της κυκλοφορίας του Τραμ από τη στάση Κασομούλη στο Ν. Κόσμο έως το Σύνταγμα, η οποία διεκόπη τον Οκτώβριο του 2018.Στο πλαίσιο των ενεργειών αυτών η ΣΤΑΣΥ θα εγκαταστήσει άμεσα στην κοίτη του ποταμού Ιλισού, ειδικό σύστημα αισθητήρων που θα παρακολουθούν και θα καταγράφουν σε μόνιμη βάση και σε πραγματικό χρόνο τις όποιες παραμορφώσεις στη θεμελίωση του υπόγειου έργου.Εκτιμάται ότι στα τέλη του καλοκαιριού και αφού υπάρξουν μια σειρά μετρήσεων, θα ξεκινήσουν δοκιμαστικές διαδρομές του Τραμ (χωρίς επιβάτες) στο τμήμα της οδού Καλλιρόης και στη συνέχεια- μετά από περίπου 3 μήνες- θα αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία του έως το Σύνταγμα.Μέχρι την επανέναρξη των δρομολογίων έως το Σύνταγμα, η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αποφάσισε ότι το Τραμ, ως το κατ΄ εξοχήν φιλικό προς το αστικό περιβάλλον συγκοινωνιακό μέσο, μπορεί να συμβάλει στη μεγάλη αστική παρέμβαση που επιχειρεί ο Δήμος Αθηναίων με τη δημιουργία πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων στο κέντρο της πόλης.Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκε η προσωρινή παραχώρηση τμήματος του τροχιοδρόμου του Τραμ (επί της λεωφόρου Β. Όλγας, από το ύψος της Β. Κωνσταντίνου έως την οδό Όθωνος και επί της λεωφόρου Β. Αμαλίας) που σήμερα δεν χρησιμοποιείται για τη δημιουργία ποδηλατοδρόμου.Στη σύμβαση μεταξύ της ΣΤΑΣΥ και του Δήμου επισημαίνεται κατηγορηματικά ότι ο χρόνος παραχώρησης θα είναι για τρεις μήνες, ενώ μετά την ολοκλήρωση των μετρήσεων, που προαναφέρθηκαν και πριν την επανέναρξη των δρομολογίων του Τραμ έως το Σύνταγμα, ο Δήμος της Αθήνας θα αποκαταστήσει πλήρως τη λειτουργικότητα του τροχιοδρόμου.
http://www.stasy.gr/index.php?id=375&no_...5c6ffa6c08