Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μεγάλος Περίπατος Αθήνας και ΜΜΜ
#12
(14-06-2020, 03:00 PM)panage_1970 Έγραψε: -Καλά όλα αυτά στην ιδανική τους βάση - αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι συνήθως υπάρχει πολύ μεγάλη απόσταση της θεωρίας από την εφαρμογή της στην πράξη - επιπροσθέτως θα πρέπει να δουν οι ειδικοί για το θέμα του κορεσμού του μετρό. Σε κανονικές συνθήκες  ήδη έχει επέλθει ο κορεσμός σε πολλούς σταθμούς πια που ακόμα και σε ώρες που δεν θεωρούνται "αιχμής" επικρατεί το αδιαχώρητο με τον κόσμο  να στοιβάζεται στα βαγόνια .

Φαίνεται για μια ακόμη φορά έκαναν το λάθος να πάρουν  μετρήσεις  κίνησης  την εποχή του κορονοιού και της καραντίνας,  αντί να ξεκινήσουν να μετρούν μόλις ανοίξει η τουριστική κίνηση.

- Το να ξεκινήσουν να εφαρμόζουν τα μέτρα του "Μεγάλου περιπατου" από τις 15 Ιουνίου είναι κάτι εξόχως επικίνδυνο μιας και όλοι όσοι παίρναμε τα αυτοκίνητά μας στην εργασία μας μέχρι και εχθές προκειμένου να προστατευθούμε από τον συνωστισμό των μέσων μαζικής μεταφοράς (Που μέχρι και σήμερα τελούν σε ¨"Ειδικά - Μειωμένα δρομολόγια") , με τα μέτρα του "Μεγάλου Περιπάτου" θα αναγκαστούμε να χρησιμοποιήσουμε τα ΜΜΜ , έχοντας ανοίξει και η τουριστική κίνηση , θέτοντας τους εαυτούς μας σε ΑΜΕΣΟ κίνδυνο αφού θα πρέπει να συνταξιδεύουμε με όλες τις "φυλές το Ισραήλ" παίζοντας κάθε μέρα στα "ζάρια" εάν κολλήσαμε κάτι ή όχι.

Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ΟΑΣΑ μιας και δεν κατάφερε να ανανεώσει τον στόλο των λεωφορείων,  "με την μέθοδο του προκρούστη"  και πολύ πριν την εμφάνιση του κορονοιου ξεκίνησε να κόβει δρομολόγια από τις διάφορες γραμμές προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί την ανεπάρκεια των οχημάτων που λόγω παλαιότητας αποσύρονται, έτσι φτάσαμε στο φαινόμενο ο πολίτης να ξαναχρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό του προκειμένου να μεταβεί στην εργασία του, και μόλις από αύριο του το απαγορεύουμε και αυτό - υποχρεώνοντάς τον να "Κινδυνεύσει " την υγεία του !

-  Είμαι από εκείνους που είχα αφήσει το αυτοκίνητο στο σπίτι και χρησιμοποιούσα τα ΜΜΜ για τις δουλειές μου - Δυστυχώς όμως ύστερα από τις απανωτές υποβαθμίσεις του τοπικού μου λεωφορείου, και του άθλιου συνωστισμού στο μετρό , ξεκίνησα να χρησιμοποιώ και πάλι το Ι.Χ μου  ,    και τώρα που υπάρχει και ο κίνδυνος της υγείας  Υποχρεώνομαι να  θέσω τον εαυτό μου σε κίνδυνο , χωρίς εναλλακτική λύση. 

Παρακαλώ πολύ μην βιαστείτε να αντιδράσετε αρνητικά - θα πρέπει να θέτουμε τα θέματα από όλες τις πλευρές τους και να ακούγονται όλες οι γνώμες για το καλό όλων μας !

Δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσω. Η ιδέα του Μεγάλου Περίπατου είναι εξαιρετική. Θέλει όμως έναν σχεδιασμό για την κατεύθυνση του κόσμου προς τα ΜΜΜ που απαιτεί αρχικά μία βελτίωση τους. Δυστυχώς πλέον έχουμε διαστήματα στο μετρό ακόμα και 12' στην αιχμή, τρόλλευ με συχνότητα ανά 40' και πολλά χαμένα δρομολόγια. Επίσης χρονικά ίσως θα έπρεπε να εφαρμοζόταν σε περίοδο όπου δεν θα υπήρχαν περιορισμοί στην χρήση ΜΜΜ λόγο πανδημίας. Είναι η τρίτη περίπτωση που έγινε μία ενέργεια χωρίς να έχει γίνει σχεδιασμός (μετονομοασία σταθμού, εκδήλωση ανάπλασης πλατείας).
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 - από sgkatsos - 19-06-2020, 10:34 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)