14-06-2020, 12:54 PM
Βέβαια, πιστεύω ότι αυτά τα έργα θα αποτελέσουν το πρώτο βήμα για την αλλαγή της Αθήνας από μια πόλη γεμάτη αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα, σε κάτι καλύτερο.
Πιστεύω όμως ότι για να πετύχει αυτό, πρέπει να απομακρυνθεί η πλειοψηφία των λεωφορείων από το κέντρο και να μεταβούν σε πλησιέστερους σταθμούς μετρό (όπως η Ομόνοια, οι Αμπελόκηποι, ο Ευαγγελισμός, η Συγγρού-Φιξ), με εξαίρεση βασικές γραμμές όπως η 040, το 608 και ορισμένες διακεντρικές γραμμές, ώστε να μην εμποδίζεται η (περιορισμένων δυνατοτήτων πλεόν) κίνηση των ΙΧ.
Σημαντικό όμως είναι να υπάρξουν μέτρα για να περιοριστεί η μετακίνηση οχημάτων στο κέντρο (όπως να θεσπιστεί ζώνη στην οποία οχήματα χωρίς ειδική άδεια να μην επιτρέπεται να εισέρχονται σ' αυτήν) και να ευνοηθεί η χρήση των ΜΜΜ (παρόλο που αυτό πάει κόντρα στα μέτρα πρόληψης για τον κορωνοϊό)
Πιστεύω όμως ότι για να πετύχει αυτό, πρέπει να απομακρυνθεί η πλειοψηφία των λεωφορείων από το κέντρο και να μεταβούν σε πλησιέστερους σταθμούς μετρό (όπως η Ομόνοια, οι Αμπελόκηποι, ο Ευαγγελισμός, η Συγγρού-Φιξ), με εξαίρεση βασικές γραμμές όπως η 040, το 608 και ορισμένες διακεντρικές γραμμές, ώστε να μην εμποδίζεται η (περιορισμένων δυνατοτήτων πλεόν) κίνηση των ΙΧ.
Σημαντικό όμως είναι να υπάρξουν μέτρα για να περιοριστεί η μετακίνηση οχημάτων στο κέντρο (όπως να θεσπιστεί ζώνη στην οποία οχήματα χωρίς ειδική άδεια να μην επιτρέπεται να εισέρχονται σ' αυτήν) και να ευνοηθεί η χρήση των ΜΜΜ (παρόλο που αυτό πάει κόντρα στα μέτρα πρόληψης για τον κορωνοϊό)