06-06-2020, 03:31 PM
(06-06-2020, 02:54 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Θεωρητικά θα μπορούσαν να είχαν φτιάξει μερικά Renault που δεν είχαν μεγάλη ζημιά, ώστε να λειτουργούν ως ενισχυτικά μέχρι τα τέλη του '21, το έτος που λήγουν οι μπουκάλες τους. Αλλά όπως φαίνεται, δεν υπάρχουν χρήματα να φτιάξουν ούτε τα Citelis...Θεωρητικά, θα μπορούσαν να κυκλοφορούν ακόμα και τα VanHool, Neoplan, Ν1 ΕΛΒΟ και Den Oudsten που θα κοβονταν του χρόνου. Αν κάτι έσωσε τα Renault είναι τα αρκετά νούμερα του στόλου και τα αρκετά κοινά ανταλλακτικά με τα Irisbus.
Ευχαριστώ για την κατατοπιστική σου απάντηση. Εγώ δεν είμαι εργαζόμενος στον ΟΑΣΑ, οπότε δεν γνωρίζω πολλά... Απλά μου αρέσουν τα μηχανοκίνητα οχήματα (όπως και τα λεωφορεία).
Ωστόσο, να διευκρινίσουμε πως οι μπουκάλες αερίου δεν "λήγουν", απλά η Irisbus είχε δώσει αυτό το περιθώριο λειτουργίας. Δεν απαγορεύεται να κυκλοφορούν, απλά είναι επίφοβο, καθώς πρόκειται για την πρώτη γενιά οχημάτων φυσικού αερίου και δεν είναι γνωστή η συμπεριφορά τους μετά το όριο του κατασκευαστή.
Οπότε, όπως έχουμε πει και παραπάνω, για να μην κουράζουμε γράφοντας διαρκώς "μακάρι" και "αν και "ίσως", έτσι έχουν τα πράγματα και δυστυχώς τα πιο ιδιαίτερα οχήματα προσεχώς θα αποσυρθούν (και 19 χρόνια υπηρεσίας είναι πολύ καλό νούμερο)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''