Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 2.8 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αντικατάσταση λεωφορειου. MAN Lion's Star?
#24
Λοιπον, για μενα..

Setra
Το 415GT-HD δεν εχει καμμια σχεση κατασκευαστικα με το 415HD. Μακραν πιο δεμενο αμαξι το 415HD, στο GT-HD ολο και κατι θα παιζει.. Κυριως προς την οροφή μεριά..

315GT-HD απ τα τελευταια ισως απ τις καλυτερες αγορές..

Mercedes
Για το νεο Travego θα ελεγα οτι οσοι ταξιδεψουν μ αυτο θα νομιζουν οτι αλλαξαν πλανητη. Ομως ειναι πανακριβο, γιατι ειναι καινουργιο. Με το παλιο δεν ειχα τρελαθει τοσο παντως...

Tourismo νεο δεν εχω ταξιδεψει, το παλιο ειναι περιεργο αμαξι, στον κλιματισμο του ειναι λιγο κολπατζιδικο (η θα κρυωνει ο επιβατης η θα ψηνεται) και πολλα πετρελαια λενε οι κακες οι γλωσσες. Βεβαια για τον κλιματισμο παιζει να μην ειχαν ιδεα να το δουλεψουν.. Κατα τα αλλα, Τουρκος με το σημα της Mercedes. Επισημα. Και δεν το βαζει οπου κι οπου το σημα της επισημα.

Bova
Πραγματικα δεν μπορω να πω ΤΙΠΟΤΑ απο εμπειρια δικη μου σε magiq. Οσοι το εχουν δει καλα το αμαξι λενε καλα λογια και με οδηγο που μιλουσα και ειχε ανικαταστησει Euroliner με Magiq ακουσα οτι το Euroliner ηταν πιο χοντροκομμενο αμαξι, σκληρο μου ελεγε, στην οδηγηση εμοιαζε με φορτηγο. Το Magiq καμμια σχεση, συνεχισε να μου λεει.. Δεν το ειδα στο δρομο, δεν ξερω.

Το Futura ειναι κατω απ το επιπεδο που ζητας και την υπηρεσια που θες να προσφερεις στο μελλον. Για ΚΤΕΛ καλο ειναι..

MAN
Lion's Coach του 2003. Για μενα στο δρομο πολυ σφιχτο αμαξι, αλλα και δεμενο και εντυπωσιακος ο φωτισμος τη νυχτα. Το κακο των ΜΑΝ να περνανε κραδασμους οταν τρεχει το αμαξι απο τον κινητηρα.. Δεν το ξεπερασαν. Προσοχη, οχι το γνωστο τρεμουλο που εχουν οι DAF (καλα εκει παιζει ολη η καροτσα κυριως στα παλια Bova), εντελως διαφορετικο πραγμα. Παντως το εχουν ολα τα πλαισια της ΜΑΝ και βγαινει και στα νεα Neoplan. Εμπειρια απο Lion's Star δεν ειχα, παρα μονο μια φορα που συναντησα ενα και απο περιεργεια μπηκα και εκανα μια γυρα μεσα..

Neoplan
Euroliner. Οπως εγραψα πιο πανω οδηγικα ακουσα οτι ειναι σκληρο και αγαρμπο αμαξι, αλλα ο επιβατης το απολαμβανει. Ειναι απο την Προ-ΜΑΝ εποχη, που σημαινει οτι δεν εχει κληρονομησει τα κακα της ΜΑΝ αλλα εχει τα κακα της Neoplan (αντιπροσωπος, ενα απ αυτα - παντα απ οτι λενε οι κακες γλωσσες..). Πραγματικα το πιο ΜΑΜΑΤΟ αμαξι για ταξιδι μετα το Travego 2 και τα 2οροφα Setra (Το 328 τουλαχιστον, 431 δεν εχω δει αλλα πιστευω οτι ειναι στα ιδια καλα..).

Tourliner δεν στοχευεις γιατι του 2003 ειναι πολυ πρωιμη παραγωγη και δεν θες, οπως και μην κοιταξεις κανενα αμαξι που να μην εχει κλεισει 2-3 χρονια στην αγορα απο την μερα που βγηκε απ το εργοστασιο. Δεν θες να δοκιμασεις, θες να παρεις δοκιμασμενο. Δεν ειναι κανεις για παιχνιδια.

Cityliner δεν το ειδα πολυ στην Ελλαδα. Για την ακριβεια, καθολου..

Starliner τα πρωτα του 1998 ειναι αηδιες (σαν αυτο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονικης - οσοι το εχουν δει και το εχουν παει μια βολτα, καταλαβαινουν γιατι δεν θελω λεωφορεια που εχουν πρωτοκυκλοφορησει στην αγορα), πιο μετα... δεν ξερω.

Προσωπικα δεν θελω να βλεπω Ισπανους, οποτε δεν θα το συζητησω καν για τετοιο.

Οποιος φυσικα συμφωνει ή διαφωνει καπου... Εδω ειμαστε.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Αντικατάσταση λεωφορειου. MAN Lion's Star? - από Cmaniac - 21-10-2010, 01:59 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)