20-10-2010, 08:33 PM
@O302S Σωστος. 410 και 460 εκεινη την εποχη.. Το προβλημα στον κλιματισμο ηταν οτι λογω διαφορετικου ψυκτικου υγρου (Υδραργυρος?) απο αυτο που χρησιμοποιειται συνηθως, το οποιο δεν ειναι αποδοτικο σε κλιματα οπως το ελληνικο λογω των υψηλων θερμοκρασιων του αερα. Ετσι ζητουνταν απο τα κλιματιστικα συστηματα των λεωφορειων θερμοκρασιες των 22 βαθμων σε ημερες που η θερμοκρασια του αερα ηταν 40+. Το μοτερ του συστηματος δεν αντεχε και εκλεινε λογω υπερθερμανσης, με αποτελεσμα το λεωφορειο να μενει χωρις κλιματισμο. Αυτη ειναι η πληροφορηση μου τουλαχιστον..