20-03-2020, 10:00 PM
Δεν νομίζω να είναι ψιλομπέρδεμα. Από την στιγμή που υπογράφεται μια σύμβαση πρέπει να τηρείται. Ή δώσανε στο ΚΤΕΛ να υπογράψει την σύμβαση με τον ιδανικό αριθμό λεωφορείων κάθε γραμμής (που μπορεί να ίσχυε κάποτε) ή ΄δώσανε προγράμματα γραμμών με συνθήκες "προβληματικού" ΟΑΣΘ.
Στην ίδια σύμβαση το 61 είναι με ένα όχημα και 3 υπαλλήλους. Στο Χορτιάτη θεωρώ πως θα έχουμε το παράδοξο να εξυπηρετείται και από λεωφορεία του ΟΑΣΘ και από λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Το ίδιο θα γίνει και με το 55, καθώς το δίνει με ένα όχημα και καθόλου δρομολόγια τα Σ/Κ.
Επίσης, μήπως μπορεί να την καταγγείλει ο καθένας; Με την λογική "υπέγραψες να κυκλοφορείς 100 λεωφορεία και να αποζημιώνεσαι για 100"!
Στην ίδια σύμβαση το 61 είναι με ένα όχημα και 3 υπαλλήλους. Στο Χορτιάτη θεωρώ πως θα έχουμε το παράδοξο να εξυπηρετείται και από λεωφορεία του ΟΑΣΘ και από λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Το ίδιο θα γίνει και με το 55, καθώς το δίνει με ένα όχημα και καθόλου δρομολόγια τα Σ/Κ.
Επίσης, μήπως μπορεί να την καταγγείλει ο καθένας; Με την λογική "υπέγραψες να κυκλοφορείς 100 λεωφορεία και να αποζημιώνεσαι για 100"!