12-02-2020, 04:51 PM
η ευρωπαικη νομοθεσια ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ για την απευθειας παραχωρηση συγκοινωνιακου εργου σε συγκεκριμενο φορεα οτι πρεπει να συντρεχουν δυο μονον λογοι
α)εμπολεμη κατασταση στην χωρα
β)καθολου (μηδαμινη) εκτελεση δρομολογιων
Ειναι ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ οτι κανενα απο τα δυο δεν συμβαινει στην θεσσαλονικη καθως εκτελουνται πανω απο τα μισα δρομολογια στην πλεοψηφια των γραμμων
συνεπως αν οποιοσδηποτε (πχ εργαζομενοι οασθ μεσω του ΣΕ) καταφυγουν στα ευρωπαικα δικαστηρια το πιθανοτερο ειναι να ληξει η συμβαση απο την ΕΕ προτου καν αρχισει
Ευχη της πλεοψηφιας των πολιτων (που επισης προτημουν κρατικες συγκοινωνιες) ειναι να μην εφαρμοστει η συμφωνια και να σταματησει το ξεπουλημα στα ιδιωτικα κτελ (που αν αναλαβουν τις γραμμες δεν θα επιστρεψουν ποτε στον ΟΑΣΘ)
ΣΥΝΕΠΩΣ καλα λεει το ελεκτικο συμβουλιο και ζηταει περαιτερω στοιχεια για να δικαιοληθουν τα αδικαιολογητα
α)εμπολεμη κατασταση στην χωρα
β)καθολου (μηδαμινη) εκτελεση δρομολογιων
Ειναι ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ οτι κανενα απο τα δυο δεν συμβαινει στην θεσσαλονικη καθως εκτελουνται πανω απο τα μισα δρομολογια στην πλεοψηφια των γραμμων
συνεπως αν οποιοσδηποτε (πχ εργαζομενοι οασθ μεσω του ΣΕ) καταφυγουν στα ευρωπαικα δικαστηρια το πιθανοτερο ειναι να ληξει η συμβαση απο την ΕΕ προτου καν αρχισει
Ευχη της πλεοψηφιας των πολιτων (που επισης προτημουν κρατικες συγκοινωνιες) ειναι να μην εφαρμοστει η συμφωνια και να σταματησει το ξεπουλημα στα ιδιωτικα κτελ (που αν αναλαβουν τις γραμμες δεν θα επιστρεψουν ποτε στον ΟΑΣΘ)
ΣΥΝΕΠΩΣ καλα λεει το ελεκτικο συμβουλιο και ζηταει περαιτερω στοιχεια για να δικαιοληθουν τα αδικαιολογητα