10-01-2020, 12:03 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-01-2020, 12:12 AM από vard_57. Edited 2 times in total.)
Βλέπω βγήκε κι η απόφαση, όλα πήραν τον δρόμο τους, αργά αλλά σταθερά, ελπίζω να συνεχίσουν έτσι. Και πάλι στο έγγραφο της σύμβασης φαίνεται (κι εννοείται) όπως είχα ξαναγράψει, όπου λέει 81 και 89, όπου 55Α/Β μόνο το 55: Σταυρούπολη-Ωραιόκαστρο (που δεν έχουν δρομολόγια Σ/Κ), όπου 67 και 68Α/Β.
Ενώ επίσης μαθαίνουμε ότι τα λεωφορεία, Euro 5 του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, κατά κύριο λόγο, θα είναι Citaro, ενώ άλλό ΚΤΕΛ έχει αγοράσει και Euro 4
Αλλά εντύπωση μου κάνει πως «να εγκατασταθούν στα προς δρομολόγηση λεωφορεία της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣ/ΝΙΚΗΣ Α.Ε. με ευθύνη και μέριμνα του ΟΑΣΘ αντίστοιχος αριθμός εκδοτικών μηχανών από παροπλισμένα (μη κυκλοφορούντα και μη επισκευάσιμα) οχήματα του ΟΑΣΘ.»
Ενώ επίσης μαθαίνουμε ότι τα λεωφορεία, Euro 5 του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, κατά κύριο λόγο, θα είναι Citaro, ενώ άλλό ΚΤΕΛ έχει αγοράσει και Euro 4
Αλλά εντύπωση μου κάνει πως «να εγκατασταθούν στα προς δρομολόγηση λεωφορεία της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣ/ΝΙΚΗΣ Α.Ε. με ευθύνη και μέριμνα του ΟΑΣΘ αντίστοιχος αριθμός εκδοτικών μηχανών από παροπλισμένα (μη κυκλοφορούντα και μη επισκευάσιμα) οχήματα του ΟΑΣΘ.»