09-01-2020, 12:21 PM
(09-01-2020, 09:42 AM)patrinos Έγραψε: Με αυτή τη λογική του SR240 και ο επιβάτης κοιτάει τα οικονομικά του αλλά δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά θέλει δεν θέλει πληρώνει το ίδιο κόμιστρο και αυτό είναι μεγάλη αδικία.. Πρόσφατα κόπηκε άν δεν εχει γινει ακόμα αυτο με τα τουριστικά.. Γιατι λοιπόν δεν το έκαναν για ολους; Τα παιχνιδακια ειναι γνωστά.. Όταν μια επιχείρηση δεν μπορεί να ανταπεξέλθει συνηθως κλεινει.. Έχουν κλείσει πολλές όλα αυτά τα χρόνια..Όταν λοιπόν δεν έχεις χρηματα πουλάς απλά τα πραγματα και δεν συνεχιζεις εις βάρος του καταναλωτή που δεν μπορεί να κανει αλλιώς.. Να ξεθαψουμε λοιπον και τα F580S να κάνουμε συγκοινωνία αλλά με εισιτηριο 0,50€ και θα είμασταν ολοι ευχαριστημένοι...Αναφερομαι γενικά και όχι στοχευμένα διότι υπαρχει και η αλλη πλευρά που ενώ εχουν δεν τα δίνουν και τα επενδύουν αλλού..Δεν γνωρίζω τα οικονομικά του ΚΤΕΑΛ Αιγίου. Ούτε τα οικονομικά του συγκεκριμένου ιδιοκτήτη. Εάν τα δύο που προανέφερα είναι σε καλή κατάσταση τότε ναι θα έπρεπε να φέρει ένα νεότερο λεωφορείο. Θα σου μιλήσω όμως για το ΚΤΕΑΛ που εργάζομαι εγώ. Που τυχαίνει κάποιες μέρες να δουλεύω σε γραμμές που δεν βγαίνουν ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ! Που το 75% των δρόμων που κυκλοφορώ δεν κάνουν ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΚΑΡΟ! Εσύ τι λεωφορείο θα έφερνες απάντησε μου ειλικρινά. Άσε που στις μέρες μας οι περισσότερες αντικαταστάσεις γίνονται με λεωφορεία '02-'05 έτος κατασκευής. Το O405 των Χανίων φίλε μου είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση σε σχέση με πολλά από όλα αυτά και ας είναι 10 χρόνια παλιότερο. Με ένα βάψιμο δεν κάνεις το λεωφορείο καινούριο να το ξέρεις. Μακάρι να ήταν έτσι οι καταστάσεις που να μπορούσαν όλοι να πάρουν λεωφορεία κάτω των 10 ετών. Αλλά μην σκεφτόμαστε μόνο τη πάρτη μας. Να δουλεύουν και να εξυπηρετούνται όλοι αξιοπρεπώς. Και υγεία πάνω απ όλα! Συγγνώμη αν κούρασα αλλά έπρεπε να ακουστεί και αυτή η πλευρά...