08-10-2010, 06:19 PM
Λοιπόν σε αυτή την χώρα δεν πάμε ποτέ μπροστά.... Σαν να έχουμε παρωπίδες.... Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος τους εχει πει οτι σχεδιάζοντας μια τεραστια γραμμή που περνάει απο 20 πχ περιοχες και συναντιέται με τις άλλες το πολύ σε 3 στάσεις κάνουν ενα μετρό αποδοτικό που βολεύει τον κόσμο ? Τι να τα κάνω τα μακρυνάρια??? Πόσο δύσκολο τους είναι να σκεφτουν νά κάνουν μια νέα γραμμή αλλά και άλλες μικρές 4-5 σταθμών που θα ενώνουν τις μεγάλες όπως π.χ (για τις υπαρχουσες) Κηφισιά- Πλακεντίας, Ν.Κόσμος-Ταυρος-Αιγάλεω κλπ, και για τις νέες υπο δημοπράτηση πχ. να κάνουν το αυτονόητο Χολαρχός(ή Νομισματοκοπείο)- Σίδερα ΧΑλανδρίου-Φιλοθέη-Άλσος Βείκου. Γιατί κάποιος που μένει στο Γαλάτσι και δουλεύει στα Σίδερα και πάει εκει τωρα με το αυτοκίνητο σε 10 λεπτα, να θέλει να πάρει το μετρό που θα κάνει 20 στάσεις, θα γίνει σαλάμι και θα κάνει και μισή ώρα.... ; Στο Παρίσι και στο Λονδίνο και σε άλλες πολεις που έχουν μικρές γραμμές χωρίς χλιδάτους αχανείς σταθμούς (όπως εμείς τα ψώνια) που αποσυμφορούν ολο το δικτυο δραστικά είναι βλάκες? Και τότε γιατί κυκλοφορεί η φήμη οτι έχουν τα καλύτερα σχεδιασμένα μετρό και ας είναι και τόσων χρόνων?
Δηλαδή πραγματικά τι πίνουν πριν καταθέσουν μελέτες σ' αυτό το υπουργειο?????
Δηλαδή πραγματικά τι πίνουν πριν καταθέσουν μελέτες σ' αυτό το υπουργειο?????