22-11-2019, 01:46 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-11-2019, 02:01 AM από K_tall-205. Edited 4 times in total.)
Γεια σας παιδιά! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Με μια γρήγορη αναζήτηση στο google για τις "δημοφιλείς" γραμμές του ΟΑΣΘ μπορείτε να βρείτε τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία σχετικά με τις πληρότητες των γραμμών. Τις παραθέτω και εδώ:΄
1η θεση: Δρομολόγιο 3, 64,2% 2η θέση: παλιό 8, 56,8% 3η θέση: Δρομολόγιο 31, 53,3% 4η θέση: Δρομολόγιο 2, 49,3% 5η θέση: Δρομολόγιο 10, 46,7%, 6η θέση: Δρομολόγιο 5, 46,5%, 7η θέση: Δρομολόγιο 12, 44,7%, 8η θέση: Δρομολόγιο 6, 44,3% 9η θέση: Δρομολόγιο 14, 41% 10η θέση: Δρομολόγιο 32, 34%
Βέβαια τα στοιχεία αυτά είναι 7 χρόνια πριν. Δεδομένου όμως ότι ο συνολικός πληθυσμός της πόλης μειώθηκε αυτά τα 7 χρόνια από 1,137 εκ. σε 1,106 εκ. φαίνεται παράδοξο να έχουν αλλάξει δραματικά τα συγκεκριμένα στοιχεία. Προφανώς με τη μείωση των δρομολογίων και την αύξηση της χρήσης των λεωφορείων λόγω κρίσης, όλα τα ποσοστά ενδεχομένως και να είναι αυξημένα. Πάντως η τωρινή κατανομή των αρθρωτών όλως τυχαίως συμφωνεί με τα συγκεκριμένα στοιχεία. Μέχρι και ο αριθμός των 12μετρων που δρομολογούνται σε κάθε μία από τις δυτικές αρθρωτές γραμμές.
Τώρα, όσον αφορά τον συνολικό πληθυσμό των περιοχών που εξυπηρετούν οι αρθρωτές γραμμές των 2 αμαξοστασίων, με μια αναζήτηση στις 2 τελευταίες επίσημες απογραφές, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι ο Φοίνικας με τα αρθρωτά του εξυπηρετεί περιοχές και δήμους με συνολικό πληθυσμό γύρω στις 255.000 (χωρίς καν τη Βασ. Όλγας, το Φάληρο, τη Δελφών, το Πλαγιάρι και τον Τρίλοφο) ενώ η Σταυρούπολη 215.000 (με τη Σίνδο).
Από όλα αυτά λοιπόν (και με καμία αναφορά σε τεχνικά ζητήματα που έχουν κατά καιρούς αναλυθεί εκτενώς - χωρίς κάποια αποδοχή δυστυχώς), μπορεί να γίνει αντιληπτό ποιες γραμμές είναι α προτεραιότητας. Και ότι όντως γίνεται προσπάθεια για αποδοτική εκμετάλλευση των διαθέσιμων αστικών. Η μόνη εξαίρεση είναι το 31 που κανονικά θα έπρεπε από τις γραμμές της Σταυρούπολης πρώτο αυτό να καλύπτεται με τα διαθέσιμα αρθρωτά. Ή να μεταφερθεί όλη η βάση του προσωρινά στο Φοίνικα. Βέβαια δεν ξέρω τι ανάγκες θα δημιουργούσε κάτι τέτοιο στον Φοίνικα και δεν μου πέφτει και λόγος.
Δεν έχω καμία διάθεση για αντιπαράθεση και θα αποφύγω να συνεχίσω με παραπάνω απαντήσεις. Εκτιμώ το γεγονός ότι καταθέτετε τις απόψεις σας και τις επιθυμίες σας. Αναφέρω για μια τελευταία φορά ότι είναι ενοχλητικό απλά οι αρνητισμοί να επαναλαμβάνονται καθημερινά! Ευχαριστώ και πάλι.
Με μια γρήγορη αναζήτηση στο google για τις "δημοφιλείς" γραμμές του ΟΑΣΘ μπορείτε να βρείτε τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία σχετικά με τις πληρότητες των γραμμών. Τις παραθέτω και εδώ:΄
1η θεση: Δρομολόγιο 3, 64,2% 2η θέση: παλιό 8, 56,8% 3η θέση: Δρομολόγιο 31, 53,3% 4η θέση: Δρομολόγιο 2, 49,3% 5η θέση: Δρομολόγιο 10, 46,7%, 6η θέση: Δρομολόγιο 5, 46,5%, 7η θέση: Δρομολόγιο 12, 44,7%, 8η θέση: Δρομολόγιο 6, 44,3% 9η θέση: Δρομολόγιο 14, 41% 10η θέση: Δρομολόγιο 32, 34%
Βέβαια τα στοιχεία αυτά είναι 7 χρόνια πριν. Δεδομένου όμως ότι ο συνολικός πληθυσμός της πόλης μειώθηκε αυτά τα 7 χρόνια από 1,137 εκ. σε 1,106 εκ. φαίνεται παράδοξο να έχουν αλλάξει δραματικά τα συγκεκριμένα στοιχεία. Προφανώς με τη μείωση των δρομολογίων και την αύξηση της χρήσης των λεωφορείων λόγω κρίσης, όλα τα ποσοστά ενδεχομένως και να είναι αυξημένα. Πάντως η τωρινή κατανομή των αρθρωτών όλως τυχαίως συμφωνεί με τα συγκεκριμένα στοιχεία. Μέχρι και ο αριθμός των 12μετρων που δρομολογούνται σε κάθε μία από τις δυτικές αρθρωτές γραμμές.
Τώρα, όσον αφορά τον συνολικό πληθυσμό των περιοχών που εξυπηρετούν οι αρθρωτές γραμμές των 2 αμαξοστασίων, με μια αναζήτηση στις 2 τελευταίες επίσημες απογραφές, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι ο Φοίνικας με τα αρθρωτά του εξυπηρετεί περιοχές και δήμους με συνολικό πληθυσμό γύρω στις 255.000 (χωρίς καν τη Βασ. Όλγας, το Φάληρο, τη Δελφών, το Πλαγιάρι και τον Τρίλοφο) ενώ η Σταυρούπολη 215.000 (με τη Σίνδο).
Από όλα αυτά λοιπόν (και με καμία αναφορά σε τεχνικά ζητήματα που έχουν κατά καιρούς αναλυθεί εκτενώς - χωρίς κάποια αποδοχή δυστυχώς), μπορεί να γίνει αντιληπτό ποιες γραμμές είναι α προτεραιότητας. Και ότι όντως γίνεται προσπάθεια για αποδοτική εκμετάλλευση των διαθέσιμων αστικών. Η μόνη εξαίρεση είναι το 31 που κανονικά θα έπρεπε από τις γραμμές της Σταυρούπολης πρώτο αυτό να καλύπτεται με τα διαθέσιμα αρθρωτά. Ή να μεταφερθεί όλη η βάση του προσωρινά στο Φοίνικα. Βέβαια δεν ξέρω τι ανάγκες θα δημιουργούσε κάτι τέτοιο στον Φοίνικα και δεν μου πέφτει και λόγος.
Δεν έχω καμία διάθεση για αντιπαράθεση και θα αποφύγω να συνεχίσω με παραπάνω απαντήσεις. Εκτιμώ το γεγονός ότι καταθέτετε τις απόψεις σας και τις επιθυμίες σας. Αναφέρω για μια τελευταία φορά ότι είναι ενοχλητικό απλά οι αρνητισμοί να επαναλαμβάνονται καθημερινά! Ευχαριστώ και πάλι.