Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ
#7
Απάντηση σε σχετικό θέμα

Καλησπέρα.Τα citaro(καινούργια λεωφορεία) σχετικά, απολαμβάνουν καθημερινά όλες οι Ανατολικές περιοχές της Θεσσαλονίκης, ευθύνη του Φοίνικα και ο λόγος που εξηγήθηκε εδώ μέσα είναι ανεπαρκέστατος. Το 782 πριν δυο μήνες και το 787 το 2015 πήγαν να πάρουν φωτιά με ευθύνη της Σταυρούπολης; Ή μήπως το 932 με περίεργη εκκίνηση που είχε -771,938 επί κρατικοδίαιτου ΟΑΣΘ με περίεργο ανέβασμα ; Πως να πιστέψουμε την ''βαριά συντήρηση του Φοίνικα'' όταν το 821 κόπηκε στην μέση ,όταν μετά από έλεγχο που κάνανε τον είπανε τον οδηγό να το πάει Σταυρούπολη. Ή το 655 πήγε για παρακολούθηση στον Φοίνικα, μετά επιστροφή 56 στις αρχές Οκτωβρίου και βλάβη.

Τάξη στις κατανομές των λεωφορείων ή μόνη διοίκηση που έβαλε ήταν του Παππά. Χωρίς διακρίσεις δίκαια πράγματα. Όλες οι γραμμές 18μ είχαν και μέχρι έναν βαθμό λειτουργούσαν ομαλά(όχι και άριστα).Όλα τα citaro του 27 και 32 στον δρόμο, χωρίς το 12,14 να παίρνουν 12μ με εξαίρεση αρχές Καλοκαιριού.  Τώρα και με κρατικοδίαιτου παλιά, τι βλέπουμε ; Βλέπουμε υποστήριξη των περιοχών των πρώην μετόχων,ωφελώντας φυσικά την εξυπηρέτηση των γραμμών τους , ως προς οχήματα.Δηλαδή παστωμένος ο άλλος σε 12,14,19,27,31,32,34,52 είναι η ομαλή λειτουργία της διοίκησης;  Επίσης υπήρχαν πιέσεις από οδηγούς του 10 και της Καλαμαριάς να τους δίνουν καλά οχήματα, χωρίς αιτία και λόγο. Είναι πασιφανές ότι έχουμε να κάνουμε με ένα καλομαθημένο αμαξοστάσιο. Η βαριά πραγματική συντήρηση των citaro γίνεται στην evobus κοντινότερα της Σταυρούπολης.  

Τις συχνότητες τον τελευταίο καιρό όταν ήταν Δ.Σ Παππά και προβλήματα θα τις ψάξετε στους Σαμποτέρ του οργανισμού, για τους οποίους ήδη διεξάγεται έρευνα. Υπάρχει και αναρτημένη συνομιλία στο fb του πρώην πρόεδρου ΟΑΣΘ με εργαζομένους.

Για το τι ενδιαφέρεται ο κόσμος, φυσικά μεν για την συχνότητα των δρομολογίων αλλά όταν αυτά δεν πραγματοποιούνται λόγω βλαβών κτλ, που ρίχνει την ευθύνη και έχει απόλυτο δίκιο; Στην παλαιότητα των οχημάτων ρίχνει ο κόσμος, αν δεν πιστεύετε εμένα για αυτό πιστέψτε τα μέλη Πρωτοβουλίας Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων Για Τις Αστικές Συγκοινωνίες, τα οποία έκαναν λόγο για αρχαία λεωφορεία. Φυσικά δεν ευθύνονται μόνο αυτά αλλά και οι διάφοροι φραπεδάκιδες,κυκλοφοριακό κτλ.

Περί αρχαίων λεωφορείων
https://www.youtube.com/watch?v=u8-5m2p59ho

Φυσικά θα ψάχνετε και πολλά σχόλια στο fb να το επιβεβαιώνουν ένα-προς ένα για την παλαιότητα των οχημάτων. Όταν γινόταν ερώτηση σε άρθρο, για τα wifi που θα βάζαν στα λεωφορεία. Ορίστε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα από ένα σχόλιο στο fb. Φυσικά πέρα από έναν υπολογιστή ή κινητό, πάτε σε λεωφορεία του οργανισμού πχ 52 θα το δείτε αυτό λένε.


Σύναψη:Λεωφορεία θα αλλάξουμε; 40εκ Ευρώ λέει για την ψηφιακή αναβάθμιση. ΠΟΣΑ λεωφορεία αγοράζονται με αυτά τα λεφτά;  


Απάντηση μέλους του forum


Σύναψη:Περίπου 200. Αλλά γιατί να αλλαχτούν ;

Ορίστε είναι ο κόσμος που δεν ενδιαφέρεται για το εαν είναι καινούργια και παλιά. Είναι οι άνθρωποι που πιάνουνε τον ''παλμό του επιβατικού κοινού '' ασχολούμενοι για πάνω από 30 χρόνια.  Έτσι ο γιατρός δεν πιάνει τον παλμό του ασθενή.Αλλά τον στέλνει κατευθείαν στον νεκροθάφτη. Γιατί να αλλαχτούν; Γιατί είναι σαράβαλα και μη λειτουργικά.

Υπάρχει και συνέντευξη οδηγού του ΟΑΣΘ

Σύναψη:όσο και να τα συντηρήσεις παλιά λεωφορεία είναι. Πάλι θα έχουν θέματα

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ με αυτήν την εξαθλίωση. Αν δεν μπορείτε να αγοράσετε λεωφορεία ή να βελτιώσετε την κατάσταση του οργανισμού, τότε ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ. Αν δεν μπορείτε να αναλάβετε καλά τις γραμμές του Α/Σ Σταυρούπολης, κάντε έναν διαγωνισμό να παραχωρηθούν στα ΚΤΕΛ  

Στην σημερινή διοίκηση επίσης νομίζουν ότι ο ΟΑΣΘ και τα προβλήματα του, γεννήθηκαν τον Αύγουστο του 2017 με Παππά. Αυτό είναι λάθος. Είναι ένα γεννηματα του 1957, που σε εποχή κρίσης τα μερίσματα των μετόχων ήταν σταθερά, χωρίς να υπάρχουν επιχειρματικά ρίσκα. Έχουμε να κάνουμε με μια ανεύθυνη επιχείρηση, η οποία ούτε τα δρομολόγια τηρούσε, ούτε τους εργαζομένους πλήρωνε και επισχέσεις καθημερινώς εργασίας. Η μεγαλύτερη επίσχεση ήταν το 2016 τον Σεπτέμβριο. Τότε ήταν ο Παππάς, όταν ολόκληρη Θεσσαλονίκη ήταν αναγκασμένη στα ταξί, για να πάει ο εργαζόμενος στην δουλειά του;

Καλό είναι να φρεσκάρουμε και λίγο την μνήμη μας, για το γινόταν πριν αναλάβει ο Παππάς   http://www.avgi.gr/article/10811/1035722...tiko-oasth

Ξεγελιέστε όσοι πιστεύετε ότι η σημερινή διοίκηση προσπαθεί με διάσωση του οργανισμού. Πρώτα πρώτα κοροϊδεύετε τους ίδιους, τους εαυτούς σας.

Έχουμε κάθε δικαίωμα στα πλαίσια της δημοκρατίας και της αρχής της Πολυφωνίας να λέμε την άποψη μας, οι οποίες απόψεις είναι η αλήθεια. Να γράφουμε τα αρνητικά της σημερινής διοίκησης είτε πρόκειται για τις υπηρεσίες, κατανομή λεωφορείων όπως καλά έκανε ο george-oasth και το έκανε θέμα. Δεν χρησιμοποιώ από 27,32 καμία από αυτές τις γραμμές, όμως βλέπω την αδικία που γίνονται σε βάρος τους. Αυτό για να μην λέτε ότι θέλουμε citaro στις περιοχές μας. Αλλά ακόμα και έτσι να είναι, καλά κάνουμε. Έτσι πως το κάνει η σημερινή και η κρατικοδίαιτη διοίκηση. Αν ενοχλεί αυτή η κριτική, μπορούν να αποχωρήσουν, αν θέλουν. Αυτά για τα περί ενοχλήσεων στις κριτικές για είτε για τα citaro, είτε για τις υπηρεσίες ΟΑΣΘ
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ - από GiannisB - 20-11-2019, 03:56 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)