05-09-2019, 06:52 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-09-2019, 10:59 PM από vard_57. Edited 1 time in total.)
https://www.voria.gr/article/ipourgio-me...-ton-oasth
Φαίνεται να συμφώνησαν ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ΟΑΣΘ, χωρίς όμως να αναφέρονται οι συγκεκριμένες γραμμές, αλλά ενδιαφέρον έχει πως λέγεται ότι στη συμφωνία θα εμπλακούν, εκτός από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και το ΚΤΕΛ Σερρών (!)
Ήδη το ΚΤΕΛ, για τη γραμμή 91 (Τοπικό Λαγκαδά) έχει αποκτήσει MAN A20 που είναι υπεραστικό λεωφορείο, αλλά πολύ πιο κοντά σε αστικό από ένα Intouro
Φαίνεται να συμφώνησαν ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ΟΑΣΘ, χωρίς όμως να αναφέρονται οι συγκεκριμένες γραμμές, αλλά ενδιαφέρον έχει πως λέγεται ότι στη συμφωνία θα εμπλακούν, εκτός από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής και το ΚΤΕΛ Σερρών (!)
(05-09-2019, 08:50 AM)GiannisB Έγραψε: Τα θέματα είναι τι λεωφορεία θα αγοράσουν; Έχει το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τόσα λεφτά για λεωφορεία και για οδηγούς; Προφανώς για τις τοπικές γραμμές το σίγουρο είναι το ότι θα αγοράσουν minibus.Για τις υπόλοιπες; Για 56 και 83 στην σαρδέλα, πως θα γίνει πχ στα intouro; Μήπως ξεκινήσουν να αγοράζουν και αστικά λεωφορεία με σκοπό σιγά-σιγά την νέκρωση του ΟΑΣΘ;
Ήδη το ΚΤΕΛ, για τη γραμμή 91 (Τοπικό Λαγκαδά) έχει αποκτήσει MAN A20 που είναι υπεραστικό λεωφορείο, αλλά πολύ πιο κοντά σε αστικό από ένα Intouro