Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΣΕΘ από τα ΚΤΕΛ
#7
(04-09-2019, 11:09 PM)vard_57 Έγραψε: Δεν ξέρω τι λένε διάφοροι, αλλά προσωπικά, και έχοντας βιώσει γραμμή που πλέον έχει αναλάβει το ΚΤΕΛ (89), έχω να πω να καλύτερα, ειδικά αν συγκρίνουμε την κατάσταση της γραμμής πριν και μετά («κομμένα δρομολόγια», βλάβες, κλπ).
Οπότε βρίσκω θετική την όποια εμπλοκή του ΚΤΕΛ, ενώ ταυτόχρονα ο ΟΑΣΘ θα επιστρέψει στην περιοχή αρμοδιότητάς του, την Αστική, όπως λέει και το όνομά του.
Βέβαια, το άρθρο αναφέρεται σε 100 λεωφορεία για το σύνολο των γραμμών (δεν αναφέρονται ονομαστικά), που δεν είναι μικρό μέγεθος και απαιτούνται επομένως πολλά χρήματα.
Τέλος, όσον αφορά τις γραμμές συγκεκριμένα, θέλω να κάνω μια πρόβλεψη και να πω: 40, 42, 43, 53, 55, 56, 59, 60, 61, 64, 66, 67, 68, 80, 81, 82, 83, 84, 87 και 88

Σε πρώτη φάση, λογικά θα γίνουν όλες του 2003 οι γραμμές που απέμειναν. Το 81,83 πόσο μάλλον το δεύτερο μπορεί να μην γίνουν.Μετά θα πάρουν σβάρνα όλα τα τοπικά δρομολόγια και στο τέλος γραμμές του 1979 πλην 57-58 και των παραλιών, αν και στην Επανομή μια χαρά γίνεται. 

Τα θέματα είναι τι λεωφορεία θα αγοράσουν; Έχει το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης τόσα λεφτά για λεωφορεία και για οδηγούς; Προφανώς για τις τοπικές γραμμές το σίγουρο είναι το ότι θα αγοράσουν minibus.Για τις υπόλοιπες; Για 56 και 83 στην σαρδέλα, πως θα γίνει πχ στα intouro; Μήπως ξεκινήσουν να αγοράζουν και αστικά λεωφορεία με σκοπό σιγά-σιγά την νέκρωση του ΟΑΣΘ; 

Τα πιο απλά απ΄όλα είναι, αντί το κράτος να δίνει την οποία επιδότηση στο ΚΤΕΛ, να την δώσει στον ΟΑΣΘ για να προσλάβει οδηγούς και αν η αγορά λεωφορείων του ΚΤΕΛ είναι επιδοτούμενη , τότε να δωθεί στον ΟΑΣΘ , για να τα πάρει αυτός τα νέα ή τα μεταχειρισμένα λεωφορεία.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. - από GiannisB - 05-09-2019, 08:50 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)