Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ
#3
Την αλλη εβδομαδα κανονικα θα πρεπει να τεθεί σε εφαρμογη το χειμερινο ωραριο,για αλλη μια φορα θα αναρτηθουν προφανως οι ιδιες συχνοτητες χωρις προφανως να ισχυουν.ο διαγωνισμος της προυγουμενης κυβερνησης ακυρωθηκε γιατι εγιναν δεκτες καποιες προσφυγές.νεος διαγωνισμος για 350 λεωφορεια θα τρέξει απ την αρχη οποτε σε κανα χρονο νεα λεωφορεια.
Οι προηγούμενοι ειχαν στειλει μια ομαδα να ψαξει στην ιταλια για μεταχειρισμένα να αγορασει,δεν μαθαμε γιατι πατωσε αυτη η λυση και ομως η μονη λυση σημερα ειναι αυτη ,να αγοραστουν η να μισθωσουν μεταχειρισμενα γιατι αλλιως δεν θα υπαρξει καμια βελτιωση.θα πρεπει να δουν ποιοι τυποι οχηματων παρουσιαζουν τις πιο συχνες βλαβες,ποιες γραμμες εχουν αναγκη και να παραλαβουν τα αντιστοιχα οχηματα.
Επισης υπαρχει θεμα και οδηγων ,εχει ελειψη
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών του ΟΑΣΘ - από dim_thess - 21-08-2019, 10:13 AM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)