Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ονομασίες σταθμών Μέσων Σταθερής Τροχιάς
#15
(29-07-2019, 10:07 AM)nikos1991 Έγραψε: Θα συμφωνήσω ότι δεν υπάρχει άμεσο πρόγραμμα για υπογειοποίηση του Φάληρο - Πειραιάς. Άλλωστε και τα 2 τμήματα που έχουν παραμείνει χωρίς ανακαίνιση (Φάληρο - Πειραιάς και ΚΑΤ - Κηφισιά) θα υπογειοποιηθούν όταν προκύψει η επέκταση της γραμμής. Αν και όταν βγει διαγωνισμός για επέκταση της γραμμής 1 προς Ν. Ερυθραία, τότε θα ξεκινήσουν να σκάβουν και για το cut 'n' cover στο ΚΑΤ - Κηφισιά. Το ίδιο θα γίνει αν και όταν επεκταθεί και το άλλο άκρο από Πειραιά προς Κερατσίνι - Δραπετσώνα ή όπου αλλού αποφασίσουν.

Όντως δεν υπάρχει άμεσο σχέδιο για το Φάληρο-Πειραιάς. Ωστόσο 1) το ΚΑΤ-Κηφισιά έχει ανακαινιστεί, παρότι θα αργήσει η επέκταση προς βορράν & 2) η μη ανακαίνιση του Φάληρο-Πειραιάς είναι άσχετη από την επέκταση προς Κερατσίνι. Η οποία παρεπιπτόντως είναι μια μπαρούφα και μισή και δεν θα υλοποιηθεί ποτέ. Δεν πραγματοποιήθηκε η υπογειοποίηση γιατί θεωρητικά μέχρι το 2012-13 θα έβγαινε ο διαγωνισμός. Κρίση και λοιποί γνωστοί παράγοντες ανέστειλαν τα πάντα.

Παρ' όλα αυτά, αργά ή γρήγορα θα γίνει η υπογειοποίηση. Και ο σταθμός Καμίνια θα γίνει, για αυτό προτείνω η στάση του Τραμ να πάρει αυτή την ονομασία από τώρα - ακριβώς επειδή θα είναι σε ανταπόκριση, αλλιώς συμφωνώ με τον N1Ellinikou για τις στάσεις ότι δίνονται πιο πολύ σαν λεωφορείο. 
Σύναψη:N1Ellinikou
Άλλωστε, η φιλοσοφία ήταν να υπογειοποιηθεί το σημείο τούτο, ώστε να πάει απο πάνω το τραμ και να ενωθούν οι δύο παρακείμενες πλευρές. Εφόσον δεν έγινε όταν έπρεπε, δε θα γίνει ποτέ.

Επίσης, το Τραμ ποτέ δεν έπαιξε σοβαρά να περάσει πάνω από τη νέα λεωφόρο που θα δημιουργούνταν με την υπογειοποίηση της Γραμμής 1. Η σοβαρή πρόταση, πριν παρθεί το σημερινό ημίμετρο, ήταν η διέλευση από Τζαβέλα με διπλή γραμμή.

Σύναψη:N1Ellinikou
Το 1869 ο Πειραιάς ήταν κυρίως η Ακτή Καλλιμασιώτη, η Ακτή Μιαούλη (όπου στεγάζονταν οι ναυτιλιακές) και η Τρούμπα. Ο υπόλοιπος Πειραιάς ήταν χαμόσπιτα, στάνες και φτωχολογιά. Σήμερα θα ήταν καλύτερο να γίνει πιο κατανοητό που βρίσκεται ο σταθμός αυτός και τι εξυπηρετεί. Αν ο σταθμός "Ομόνοια" λεγόταν "Αθήνα", θα λέγαμε πως θα ήταν κάτι πολύ γενικό και αόριστο...

Η ονομασία "Ειρήνη", κατ' εμέ, είναι εντελώς άκυρη και δεν προσδιορίζει στον μέσο χρήστη/επιβάτη τι βρίσκεται εκεί. Πιο συμβολική θα ήταν η ονομασία "Σαντιάγο Καλατράβα" ή "Νέα Βαλένθια", παρά το "Ειρήνη"! Μη σου πω ότι πιο πολύ μου θυμίζει το Ειρήνης και Φιλίας...


Για τον Πειραιά έχεις κι εσύ τα δίκιο σου, εν προκειμένω δεν θα έλεγα πως είμαι κάθετα αντίθετος στην πρότασή σου. Αλλά αν υπάρχει "Πειραιάς-Λιμάνι" δεν θα πρέπει να υπάρχει και "Πειραιάς-Κέντρο"; Θα πρέπει τότε να αλλαχθεί και το "Δημοτικό Θέατρο". Το συζητάμε. Παρ' όλα αυτά πιστεύω πως αν ένας σταθμός πρέπει να φέρει ατόφια το όνομα "Πειραιάς", αυτός είναι ο τωρινός - πάντα εκεί είναι το πραγματικό κέντρο της πόλης.
Για την "Ειρήνη" επιμένω πως πρέπει να κοιτάμε μακριά. Να πούμε 2035 ότι θα ανοίξει η επέκταση της Κηφισίας; Να πούμε. Τότε τι αλλαγές θα κάνουμε; Ως προς το συμβολισμό, νομίζω πως είναι πετυχημένος κι ας μην είναι είναι 100% προφανής για όλους. Επιπλέον στους χάρτες έχει τους Ολ.Κύκλους, υπάρχει η φωνητική αναγγελία "Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο" που βοηθά πολύ... θα μπορούσε ίσως να προστεθεί σαν δεύτερο όνομα το ΟΑΚΑ, δηλαδή "Ειρήνη-ΟΑΚΑ". Σίγουρα πάντως αν κάποιος διαφωνεί και θεωρεί το "Ειρήνη" αδύναμο συμβολισμό, τότε το "Καλατράβα" θα είναι δυο φορές.

Εν πάση περιπτώσει, στις υπόλοιπες περιπτώσεις που έχουμε αναφέρει λίγο πολύ συμφωνούμε. Ωραία συζήτηση πάντως.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ονομασίες σταθμών Μέσων Σταθερής Τροχιάς - από Achilleas-Lykavittos - 29-07-2019, 07:25 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)