01-06-2019, 12:08 AM
Εκτός από τα όσα αναφέρθηκαν με τα οποία συμφωνώ, το ότι ήταν γελοίοι και οι δύο διαγωνισμοί φαινόταν και από την σύνθεση των λεωφορείων.
Στο μεν των 92 ανέφερε 20 12μετρα και 12 ηλεκτρικά, λες και έχει κανά νόημα επιχειρήσεις σαν την Ο.ΣΥ. να αγοράζουν τόσο μικρές παρτίδες λεωφορείων αυξάνοντας τα κόστη συντήρησης λόγω πολυτυπίας.. Στο δε των 750 έβαζε για Αθήνα 180 γκαζιέρες ενώ σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει έλλειψη λεωφορείων φυσικού αερίου και τα Citelis έχουν ακόμα αρκετά χρόνια μπροστά τους, για Θεσσαλονίκη έλεγε 150 γκαζιέρες όταν στα αμαξοστάσια της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει ούτε για δείγμα υποδομή συντήρησης/ανεφοδιασμού λεωφορείων φυσικού αερίου ενώ η προμήθεια τόσο μεγάλου αριθμού ηλεκτρικών λεωφορείων και για τις δύο πόλεις φαντάζει τουλάχιστον ουτοπική με δεδομένο σειρά μειονεκτημάτων όπως χαμηλή αυτονομία, ανάγκη για επιπλέον εξοπλισμό/υποδομές συντήρησης συν του ότι η Αθήνα διαθέτει τρόλει με έτοιμο δίκτυο τα οποία είναι σχετικά νέα - σε καλή κατάσταση και υποχρησιμοποιούνται.
Στο μεν των 92 ανέφερε 20 12μετρα και 12 ηλεκτρικά, λες και έχει κανά νόημα επιχειρήσεις σαν την Ο.ΣΥ. να αγοράζουν τόσο μικρές παρτίδες λεωφορείων αυξάνοντας τα κόστη συντήρησης λόγω πολυτυπίας.. Στο δε των 750 έβαζε για Αθήνα 180 γκαζιέρες ενώ σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει έλλειψη λεωφορείων φυσικού αερίου και τα Citelis έχουν ακόμα αρκετά χρόνια μπροστά τους, για Θεσσαλονίκη έλεγε 150 γκαζιέρες όταν στα αμαξοστάσια της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει ούτε για δείγμα υποδομή συντήρησης/ανεφοδιασμού λεωφορείων φυσικού αερίου ενώ η προμήθεια τόσο μεγάλου αριθμού ηλεκτρικών λεωφορείων και για τις δύο πόλεις φαντάζει τουλάχιστον ουτοπική με δεδομένο σειρά μειονεκτημάτων όπως χαμηλή αυτονομία, ανάγκη για επιπλέον εξοπλισμό/υποδομές συντήρησης συν του ότι η Αθήνα διαθέτει τρόλει με έτοιμο δίκτυο τα οποία είναι σχετικά νέα - σε καλή κατάσταση και υποχρησιμοποιούνται.