25-09-2010, 06:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2010, 07:05 PM από B10M-SB756.)
Τα ''Μαγκιούρια'' η ''Μαγκούρες'' οπως τα αποκαλουσαν οι οδηγοι ηταν απο τα καλυτερα 12μετρα αυτοκινητα που ειχε παραγγηλει η ΕΑΣ. Παλιο πλαισιο το οποιο προερχοταν απο την δεκαετια του 60 αλλα δοκιμασμενη συνταγη, με τεσσαρι σασμαν (λογω 11μετρου σασσι δεν εμπαινε πανω πενταρι σασμαν) και αεροψυκτο κινητηρα. Η θερμανση στο εσωτερικο του λεωφορειου, γινοταν απο χωριστη μοναδα καυστηρα, που ενιοτε μπουκωνε (απτην πολυ συντηρηση
) και ντουμανιαζε το εσωτερικο του λεωφορειου. Ολα καλα κι ωραια στις λιακαδες, γιατι στις βροχες η συμπεριφορα του ηταν απροβλεπτη λογω κακης κατανομης βαρους (πισωβαρο) και σε δρομολογια με αποτομες ανηφορες-κατηφορες δεν περναγε και εκανε απο αλλου παρακαμψη.
) και ντουμανιαζε το εσωτερικο του λεωφορειου. Ολα καλα κι ωραια στις λιακαδες, γιατι στις βροχες η συμπεριφορα του ηταν απροβλεπτη λογω κακης κατανομης βαρους (πισωβαρο) και σε δρομολογια με αποτομες ανηφορες-κατηφορες δεν περναγε και εκανε απο αλλου παρακαμψη.
