01-02-2019, 03:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-02-2019, 03:34 PM από garvanitis.)
(01-02-2019, 03:02 PM)nikos1991 Έγραψε: Δεν χρειάζεται κάτι καλύτερο για 10' διαδρομής στην Πάτρα, όπου οι κάτοικοι έχουν συνηθίσει από τα εξαιρετικά ξύλινα καθίσματα των Αλέξανδρων.Σε σχέση με τα καθίσματα των Ν1 που σιχαίνεσαι να τα ακουμπήσεις σαφώς και είναι εξαιρετικά τα καθίσματα των Αλέξανδρων οπότε η ειρωνεία είναι μάλλον άστοχη... Η επιλογή των οχημάτων ωστόσο είναι λογική, στην πράξη η διαφορά τους με τα πατρινά Ν1 (Α10 ή ότι άλλο) είναι η καθαριότητα και η συντήρηση
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προσπαθήσει να νοικιάσει / αγοράσει από τον ΟΑΣΑ λεωφορεία για τον Προαστιακό Πάτρας εδώ και 4-5 χρόνια, αλλά την έτρεχε στα δικαστήρια το Αστικό ΚΤΕΛ. Αφού τελικά κέρδισε την υπόθεση και μετά από ένα διάστημα απραξίας, είπε να εξασκήσει το δικαίωμά της να δρομολογήσει λεωφορεία αστικού τύπου (έχει πολλά υπεραστικά που κάθονται, αλλά δεν είναι και πολύ κατάλληλα) στις γραμμές Καστελόκαμπος - Πανεπιστήμιο - Νοσοκομείο και Ρίο - Αγ. Βασίλειος. Πρακτικά μιλάμε για την εφαρμογή μιας απόφασης που έχει ληφθεί εδώ και μια 5ετία.
Στο δια ταύτα τώρα... Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη ΑΓΟΡΑΣΕΙ πέντε Ο405Ν από την ΟΣΥ εδώ και χρόνια - και μάλιστα πανάκριβα για την κατάστασή τους. Δεν έγινε ποτέ κανένα δικαστήριο επίσης, πόσο μάλλον να το κερδίσει. Απλά ανέθεσε στο τοπικό Αστικό ΚΤΕΛ συγκεκριμένο το έργο όπως είναι το λογικό και φυσιολογικό και όπως ακριβώς κάνει κάθε σοβαρός operator. Προφανώς για να προβαίνει στην κίνηση αυτή είτε το ΚΤΕΛ για να ανανεώσει τη σύμβαση ζητάει κάποιο υπερβολικό ποσό, είτε θεωρεί ότι θα έχει μικρότερο κόστος αν μισθώσει και λειτουργήσει η ίδια τα απαιτούμενα λεωφορεία. Η περιορισμένη διάρκεια της μίσθωσης ίσως να δείχνει μάλιστα ότι πειραματίζεται και ότι θέλει να εξετάσει αν έχει νόημα να εκτελέσει τα τροφοδοτικά δρομολόγια με δικά της μέσα...