01-01-2019, 06:31 PM
Καλό είναι να διαβάσετε τον Ν. 4482/2017.
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο, όπου ο ΟΑΣΘ εξαγοράσθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο, βρίσκεται σε διαδικασία εκκαθάρισης και του έχει ανατεθεί προσωρινά το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη μέχρι τις 3/12/2019.
Παράλληλα, έχει ιδρυθεί και ενεργοποιηθεί ο ΟΣΕΘ, ο οποίος αντικατέστησε τον ΣΑΣΘ και είναι πλέον η επιπτεύουσα αρχή, κατά τα πρότυπα του ΟΑΣΑ.
Έχει ιδρυθεί και η ΑΣΥΘ ΑΕ, η οποία θα είναι ο operator στην Θεσσαλονίκη. Δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα, καθώς το συγκοινωνιακό έργο το ασκεί προσωρινά ο ΟΑΣΘ. Το μόνο σίγουρο μέχρι τώρα είναι ότι η ΑΣΥΘ θα έχει ενεργοποιηθεί μέχρι τις 3/12/2019. Όταν με το καλό ενεργοποιηθεί, θα είναι ο operator των λεωφορείων και του μετρό (σαν να λέμε μια παντρεμένη ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ στην Αθήνα).
Ήδη έχει εκπονηθεί το νέο πλάνο για την διάταξη των θεμάτων της Θεσσαλονίκης στο forum. Θα γίνει σύντομα!
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο, όπου ο ΟΑΣΘ εξαγοράσθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο, βρίσκεται σε διαδικασία εκκαθάρισης και του έχει ανατεθεί προσωρινά το συγκοινωνιακό έργο στη Θεσσαλονίκη μέχρι τις 3/12/2019.
Παράλληλα, έχει ιδρυθεί και ενεργοποιηθεί ο ΟΣΕΘ, ο οποίος αντικατέστησε τον ΣΑΣΘ και είναι πλέον η επιπτεύουσα αρχή, κατά τα πρότυπα του ΟΑΣΑ.
Έχει ιδρυθεί και η ΑΣΥΘ ΑΕ, η οποία θα είναι ο operator στην Θεσσαλονίκη. Δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα, καθώς το συγκοινωνιακό έργο το ασκεί προσωρινά ο ΟΑΣΘ. Το μόνο σίγουρο μέχρι τώρα είναι ότι η ΑΣΥΘ θα έχει ενεργοποιηθεί μέχρι τις 3/12/2019. Όταν με το καλό ενεργοποιηθεί, θα είναι ο operator των λεωφορείων και του μετρό (σαν να λέμε μια παντρεμένη ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ στην Αθήνα).
Ήδη έχει εκπονηθεί το νέο πλάνο για την διάταξη των θεμάτων της Θεσσαλονίκης στο forum. Θα γίνει σύντομα!