28-12-2018, 01:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-12-2018, 01:10 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(28-12-2018, 12:14 PM)panage_1970 Έγραψε: Φίλε μου και δεν περίμενα να σου ενεργοποιήσω αντίδραση με αυτά που έγραψα , και ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ
Aφ' ενός δεν υπάρχει λόγος να γράφουμε με κεφαλαία, που υποδηλώνουν φωνασκίες. Αφ' ετέρου, στηλιτεύω μια παγιωμένη νοοτροπία και όχι τη δική σου δράση ή αυτή των φορέων του Δήμου Αργυρούπολης. Στα πλαίσια της νοοτροπία που επικρατεί σ' αυτόν τον τόπο, καλώς πράττετε και μπράβο σας. Όμως το κάνετε (αναγκαστικά και λόγω χωρικής αρμοδιότητας) αποσπασματικά και - όπως ομολογούν τα γραφόμενά σου - για την επαναφορά στην κανονικότηα του Α/Σ Αγ. Δημητρίου.
Η πορεία του αιτήματός σας είναι προδιαγεγραμμένη (και ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ότι δεν ευθύνεστε εσείς αλλά η νοοτροπία της δημόσιας διοίκησης στη χώρα) :
α) θα απευθύνετε επισήμως αίτημα στον ΟΑΣΑ β) ο ΟΑΣΑ θα καλέσει εκπρόσωπο του Δήμου και των φορέων για ενημέρωση γ) ο ΟΑΣΑ θα διατάξει το Α/Σ Αγ. Δημητρίου να προσέχει τη δρομολόγηση δ) το Α/Σ Αγ. Δημητρίου θα ζητήσει ενισχύσεις (οδηγοί, οχήματα, τεχνίτες) ε) άλλο που δε θέλανε οι εργαζόμενοι καθώς ξέρουμε πολύ καλά ποιοί πήγαν από το Ελληνικό στο Μπραχάμι (αρεστοί και χρήσιμοι) και ποιοί οδηγήθηκαν στον Βοτανικό (μη "αρεστοί") και έτσι θα απογυνμωθεί κάποιο άλλο αμαξοστάσιο, από αυτά που χαρακτηρίζονται "δυσμενής μετάθεση" στ. για άλλη μια φορά ο ΟΑΣΑ δεν λειτούργησε ως εποπτεύων φορέας αλλά ως διαχειριστής εξωτερικών πιέσεων.
Η οργή μου εκεί κατατείνει : στό ότι ο φορέας εποπτείας (ΟΑΣΑ) δεν μπορεί να μαζέψει την θυγατρική του (ΟΣΥ) και να της επιβάλλει, χωρίς εξωτερικές παρεμβάσεις, την ομαλότητα και την κανονικότητα που ΟΛΟΙ επιθυμούμε. Είδες το Α/Σ Πέτρου Ράλλη; Άλλαξε ο προϊστάμενος και ξαφνικά "αναστήθηκαν" νταλίκες. Αφού πρώτα απειλήθηκε με Εισαγγελέα η ΟΣΥ λόγω της προηγούμενης κατάστασης. Αν δεν αλλάξουν αυτά, δεν βελτιώνεται ΤΙΠΟΤΑ και όλες οι δράσεις θα είναι αποσπασματικές.
Τέλος, για να μην παρεξηγηθούν εκ νεου τα γραφόμενά μου, δίνω τον ορισμό του αρεστού και χρήσιμου : Αρεστός και χρήσιμος είναι ο οδηγός που διατίθεται αδιαμαρτύρητα προς εργασία στις αναπάυσεις του ("ρεπό"), που "σηκώνει" το τηλέφωνο Κυριακή μεσημέρι για να "βγάλει" εκτάκτως βάρδια που έμεινε ανεπάνδρωτη και, προς ανταπόδοση της εξυπηρέτησης, θα έχει προνομιακή μεταχείριση στο πρόγραμμα εργασίας, θα μπορεί να ανταλλάξει βάρδιες που δεν τον εξυπηρετούν, που - όταν αποφασίσει να πάρει ρεπό, θα πάρει συνεχόμενα ΣΚ και εορτές.
"Μη αρεστός" είναι ο οδηγός που δεν επιθυμεί να εργαστεί πέραν των 25 ημερών το μήνα, που θέλει να πάει σπίτι του να δει την οικογένειά του, που την ημέρα της ανάπαυσης δεν θα σηκώσει τηλέφωνο. Αυτός βέβαια, θα παίρνει τα ρεπό του, αλλά "τυχαίως πώς" θα εργάζεται σε δύσκολες γραμμές και δύσκολα αμαξοστάσια.
Συνεπώς, για να βγεί συγκοινωνιακό έργο με τις παρούσες συνθήκες, πρέπει να καταστρατηγηθεί πρώτα απ' όλα η εργατική νομοθεσία και να βγαίνουν στο δρόμο οδηγοί με 28 και 29 μέρες συνεχόμενης εργασίας, με ο,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται.