Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
Εικόνα γενικής διάλυσης το Σ/Κ 22/23-12 :

Το πιό "ζωντανό" και απαιτητικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς, με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες, και η ΟΣΥ έκανε (όπως αναμενόταν βέβαια) το "θαύμα" της :
Καμία γραμμή με πλήρη επάνδρωση, ούτε το Σάββατο αλλά ούτε και την Κυριακή. Δεν σχολιάζω καν το απαράδεκτο φαινόμενο να μην βγαίνει δρομολόγηση Σαββάτου τις Κυριακές που είναι ανοιχτά τα καταστήματα - το έχουμε συνηθίσει άλλωστε.

Ενδεικτικά : Σάββατο 608 με 11/13 οχήματα και πρόβλημα στη ροή (μεγάλα κενά λόγω κυκλοφοριακού) , 220/1 με 4/6 οχήματα, 235 με 2/3, τα οποία λόγω κυκλοφοριακού πήγαιναν ζευγαράκι και άφηναν κενό 50' ...
Ακόμη χειρότερα την Κυριακή : 608 με 6/8 και κενά 40λεπτά, 235 με ένα (1!) όχημα ανά μία ώρα, 220/1 με 2/3 , 230 με 2/3 και πάει λέγοντας... 

Πώς είναι δυνατόν να στηριχθεί η αγορά με τέτοια χάλια;; Επιτρέπεται να μην μπορεί ο κόσμος να κατεβεί για τα ψώνια του και για τη βόλτα του; Γιατί να υποχρεωθούμε να πάρουμε ΙΧ μέχρι κάποιο μετρό, ώστε να προσεγγίσουμε το κέντρο;

Έχω να παρατηρήσω, πάντως, ότι τέτοια ξεφτίλα επί Α/Σ Ελληνικού δεν είχαμε. Πρόσεχαν και μοίραζαν το προσωπικό έτσι, ώστε να μην μένουν ανεπάνδρωτες βάρδιες σε μέρες που δεν "σηκώνει". Ο Βοτανικός, από την άλλη, έχει εφαρμόσει μια δρομολόγηση με πλήρη καταστρατήγηση των προγραμμάτων που δίνονται από τον ΟΑΣΑ. Βγάζει ό,τι γουστάρει, όσα γουστάρει και όποτε γουστάρει. Έχει περικόψει μόνιμα βάρδιες επειδή "έτσι έκρινε" και , κατά "περίεργο" τρόπο βγάζει σχεδόν όλες τις πρωϊνές και το απόγευμα "κλείνει το μαγαζί".

Η δε Πέτρου Ράλλη πάλι, σιγά - σιγά φαίνεται να γίνεται νορμάλ αμαξοστάσιο, καθώς έχει βελτιώσει αισθητά τις επανδρώσεις. Από όλα τα παραπάνω καθίσταται εμφανές ότι η ποιότητα της συγκοινωνίας εξαρτάται εν τέλει από τα "χούγια" και τις διαθέσεις του αμαξοστασίου και ο ΟΑΣΑ είναι παντελώς ανίκανος να επέμβει και να βαλει τα πράγματα στη θέση τους.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπο... - από Citaro - 24-12-2018, 12:11 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.204 11 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.675 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.594 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.366 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.842 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.673 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.115 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.214 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.135 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.441 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)