24-12-2018, 12:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-12-2018, 12:14 PM από Citaro. Edited 2 times in total.)
Εικόνα γενικής διάλυσης το Σ/Κ 22/23-12 :
Το πιό "ζωντανό" και απαιτητικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς, με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες, και η ΟΣΥ έκανε (όπως αναμενόταν βέβαια) το "θαύμα" της :
Καμία γραμμή με πλήρη επάνδρωση, ούτε το Σάββατο αλλά ούτε και την Κυριακή. Δεν σχολιάζω καν το απαράδεκτο φαινόμενο να μην βγαίνει δρομολόγηση Σαββάτου τις Κυριακές που είναι ανοιχτά τα καταστήματα - το έχουμε συνηθίσει άλλωστε.
Ενδεικτικά : Σάββατο 608 με 11/13 οχήματα και πρόβλημα στη ροή (μεγάλα κενά λόγω κυκλοφοριακού) , 220/1 με 4/6 οχήματα, 235 με 2/3, τα οποία λόγω κυκλοφοριακού πήγαιναν ζευγαράκι και άφηναν κενό 50' ...
Ακόμη χειρότερα την Κυριακή : 608 με 6/8 και κενά 40λεπτά, 235 με ένα (1!) όχημα ανά μία ώρα, 220/1 με 2/3 , 230 με 2/3 και πάει λέγοντας...
Πώς είναι δυνατόν να στηριχθεί η αγορά με τέτοια χάλια;; Επιτρέπεται να μην μπορεί ο κόσμος να κατεβεί για τα ψώνια του και για τη βόλτα του; Γιατί να υποχρεωθούμε να πάρουμε ΙΧ μέχρι κάποιο μετρό, ώστε να προσεγγίσουμε το κέντρο;
Έχω να παρατηρήσω, πάντως, ότι τέτοια ξεφτίλα επί Α/Σ Ελληνικού δεν είχαμε. Πρόσεχαν και μοίραζαν το προσωπικό έτσι, ώστε να μην μένουν ανεπάνδρωτες βάρδιες σε μέρες που δεν "σηκώνει". Ο Βοτανικός, από την άλλη, έχει εφαρμόσει μια δρομολόγηση με πλήρη καταστρατήγηση των προγραμμάτων που δίνονται από τον ΟΑΣΑ. Βγάζει ό,τι γουστάρει, όσα γουστάρει και όποτε γουστάρει. Έχει περικόψει μόνιμα βάρδιες επειδή "έτσι έκρινε" και , κατά "περίεργο" τρόπο βγάζει σχεδόν όλες τις πρωϊνές και το απόγευμα "κλείνει το μαγαζί".
Η δε Πέτρου Ράλλη πάλι, σιγά - σιγά φαίνεται να γίνεται νορμάλ αμαξοστάσιο, καθώς έχει βελτιώσει αισθητά τις επανδρώσεις. Από όλα τα παραπάνω καθίσταται εμφανές ότι η ποιότητα της συγκοινωνίας εξαρτάται εν τέλει από τα "χούγια" και τις διαθέσεις του αμαξοστασίου και ο ΟΑΣΑ είναι παντελώς ανίκανος να επέμβει και να βαλει τα πράγματα στη θέση τους.
Το πιό "ζωντανό" και απαιτητικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς, με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες, και η ΟΣΥ έκανε (όπως αναμενόταν βέβαια) το "θαύμα" της :
Καμία γραμμή με πλήρη επάνδρωση, ούτε το Σάββατο αλλά ούτε και την Κυριακή. Δεν σχολιάζω καν το απαράδεκτο φαινόμενο να μην βγαίνει δρομολόγηση Σαββάτου τις Κυριακές που είναι ανοιχτά τα καταστήματα - το έχουμε συνηθίσει άλλωστε.
Ενδεικτικά : Σάββατο 608 με 11/13 οχήματα και πρόβλημα στη ροή (μεγάλα κενά λόγω κυκλοφοριακού) , 220/1 με 4/6 οχήματα, 235 με 2/3, τα οποία λόγω κυκλοφοριακού πήγαιναν ζευγαράκι και άφηναν κενό 50' ...
Ακόμη χειρότερα την Κυριακή : 608 με 6/8 και κενά 40λεπτά, 235 με ένα (1!) όχημα ανά μία ώρα, 220/1 με 2/3 , 230 με 2/3 και πάει λέγοντας...
Πώς είναι δυνατόν να στηριχθεί η αγορά με τέτοια χάλια;; Επιτρέπεται να μην μπορεί ο κόσμος να κατεβεί για τα ψώνια του και για τη βόλτα του; Γιατί να υποχρεωθούμε να πάρουμε ΙΧ μέχρι κάποιο μετρό, ώστε να προσεγγίσουμε το κέντρο;
Έχω να παρατηρήσω, πάντως, ότι τέτοια ξεφτίλα επί Α/Σ Ελληνικού δεν είχαμε. Πρόσεχαν και μοίραζαν το προσωπικό έτσι, ώστε να μην μένουν ανεπάνδρωτες βάρδιες σε μέρες που δεν "σηκώνει". Ο Βοτανικός, από την άλλη, έχει εφαρμόσει μια δρομολόγηση με πλήρη καταστρατήγηση των προγραμμάτων που δίνονται από τον ΟΑΣΑ. Βγάζει ό,τι γουστάρει, όσα γουστάρει και όποτε γουστάρει. Έχει περικόψει μόνιμα βάρδιες επειδή "έτσι έκρινε" και , κατά "περίεργο" τρόπο βγάζει σχεδόν όλες τις πρωϊνές και το απόγευμα "κλείνει το μαγαζί".
Η δε Πέτρου Ράλλη πάλι, σιγά - σιγά φαίνεται να γίνεται νορμάλ αμαξοστάσιο, καθώς έχει βελτιώσει αισθητά τις επανδρώσεις. Από όλα τα παραπάνω καθίσταται εμφανές ότι η ποιότητα της συγκοινωνίας εξαρτάται εν τέλει από τα "χούγια" και τις διαθέσεις του αμαξοστασίου και ο ΟΑΣΑ είναι παντελώς ανίκανος να επέμβει και να βαλει τα πράγματα στη θέση τους.