06-12-2018, 03:56 AM
(05-12-2018, 07:43 PM)ecoj Έγραψε: Με παρεμβάσεις όντως έχουν διορθωθεί πράγματα και κάποιες φορές χρειάζονται αλλά το θέμα είναι να έχει μία λογική το κάθε αίτημα και να είναι δίκαιο ανάλογικά εμ τις άλλες περιοχές! Μην βρεθεί ο ΟΑΣΑ να πρέπει να δημιουργήσει άλλες 10 νέες γραμμές από τις πολλές παρεμβάσεις! Χατίρια γενικά κάνει έχει αποδειχτεί με πρόσφατα παραδείγματα όπως τα 734, 890, 715, 716, 536Α κλπ ειδικά αν μιλάμε για γραμμές των 1-2 δρομολογίων την ημέρα!
Και πάντα υπάρχει και το προσωρινό (μέχρι τις εκλογές) και μετά εκ νέου υποβάθμιση! Δηλαδή κάνεις παρέμβαση επανέρχονται οι νταλίκες στο 164 (που κόβονται από αλλού προφανώς) μέχρι τις εκλογές και μετά επιστροφή στα Irisbus Diesel!
Συμφωνώ απόλυτα. Αλλά σε μερικές περιπτώσεις ακόμα και για παράλογα αιτήματα που υπάρχουν φταίει ο ΟΑΣΑ, όπως με το 165. Αντίθετη περίπτωση είναι το 876 (Α16) όπου ασχέτως αν συμφωνεί κανείς με την τροποποιήση το χειρίστηκαν σωστά και τεκμηριωμένα από τον ΟΑΣΑ και δεν είχαμε πισωγυρίσματα.