Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
(05-12-2018, 11:12 AM)GeorgIrisbus Έγραψε: Το βασικό είναι σε πρώτη φάση ο ΟΑΣΑ να αναρτήσει τα δρομολόγια που όντως εκτελούνται για να ξέρουμε και τι μας γίνεται.

Επίσης πολύ σωστό είναι αυτό που λέει ο Citaro δεν γίνεται να λέμε "να ψωφησει η κατσίκα του γείτονα" όταν παντού "ψωφανε κατσίκες".

Ναι να καλυφθεί το κάθε 164 πλήρως συμφωνώ. Πως όμως; Κοβωντας όχημα από αλλού; Τότε όχι να μην κοπεί κανένα όχημα γιατί είναι ήδη κομμένο και να μην καλυφθεί το κάθε 164.

Εγώ έχω πρόβλημα με το 304 και το 324. Ειδικά με το δεύτερο όταν από δύο οχήματα που πρέπει να έχει, λειτουργεί με 1 και από ανά 45 λεπτά που πρέπει να έχει, λειτουργεί με ανά 1.30-1.50. Θα μου πεις γιατί για να μεταφέρει μύγες; Θα σου πω εγώ γιατί κάνει κανένας οδηγός έλεγχο εισιτηρίου να δει όντως πόσο κόσμο μεταφέρει; Ή μήπως του έχουν δώσει την ευκαιρία του 324 με συχνά δρομολόγια να δουν αν το εμπιστεύεται ο κόσμος που πάει με το αμάξι του ή με τα πόδια πλέον στον προαστιακο γιατί δεν γίνεται να περιμένεις 1.30 ώρα το λεωφορείο γιατί με τα πόδια θα έχεις φτάσει μέχρι και στο πιο μακρινό σημείο του 324 σίγουρα μέσα σε αυτό το χρόνο.

Και τελειώνω λέγοντας την δικιά μου λογική ότι αν είναι να κόβονται οχήματα από τις καρα-τοπικες γραμμές που προσπαθεί ο ΟΑΣΑ να δημιουργήσει και τις έχει κάνει σε κάποιες περιπτώσεις αλλά με πολύ αραιά δρομολόγια και δεν αλληλοκαλυπτονται από άλλες (όπως συμβαίνει στις περισσότερες "συχνές" γραμμές) τότε καλύτερα να κόψει από τις γραμμές που έχουν δρομολόγια ανά πχ 10-15 λεπτά παρά από τις γραμμές που έχουν ανά 45-60 λεπτά (καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω την διαφορά).

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τη δημοσίευσή σου. Το πρόβλημα στον ΟΑΣΑ είναι συνολικό (πριν 10 χρόνια δρομολογούνταν σχεδόν 1.600 λεωφορεία τις καθημερινές και τώρα μετά βίας φτάνουν τα 1.000 με ουσιαστικές διαφορές:
- τη μείωση των οχημάτων από τα Νότια Προάστια και λιγότερο από τα Δυτικά Προάστια μετά την επέκταση του μετρό,
αλλά από την άλλη
- την αύξηση του χώρου που εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ (κάτι 123, 310, 314, 535Α)
- την προσωρινή αύξηση των δρομολογίων προς τα Ανατολικά Προάστια 
Όταν μιλάμε για μείωση των οχημάτων που κυκλοφορούν σχεδόν κατά 40% τόσο λόγω:
- έλλειψη οχημάτων. Πλέον το φίδι από την τρύπα το βγάζουν κάτι Ν1 24 ετών και κάτι GN 18 χρονών, ενώ τα νεότερα Solaris 18m 9 ετών αφού τα αφαίμαξαν με το αεροδρόμιο (πολλά solaris έχουν περισσότερα km από τις Volvo με τη διπλή ηλικία), οι Volvo είναι άφαντες και τα Ιrisbus Agora (1ης και 2ης γενιάς) επίσης άφαντα.. Ειδικά τα Agora 1ης γενιάς (Α.Κ.Α Renault) εμφανίζουν πραγματική διαθεσιμότητα κάτω από 10% καθώς έχουν περάσει προ πολλού το όριο ζωής τους. Οπότε αυτή τη στιγμή έχουμε έναν γερασμένο στόλο που μέρα με τη μέρα συρρικνώνεται.
- έλλειψη προσωπικού. Ο τελευταίο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για οδηγούς και τεχνικούς στην Ο.ΣΥ έγινε το 2007 και οι τελευταίοι οδηγοί που προσελήφθησαν στην τότε ΕΘΕΛ ήταν οι επιλαχόντες αυτού του διαγωνισμού, το 2009. Από το 2009 έχει μόνο αποχωρήσεις, ειδικά την τριετία 2011-13 με τις αλλαγές στα συναξιοδοτικά δικαιώματα, που όσοι μπορούσαν να πάρουν σύνταξη, έστω μειωμένη, αποχώρησαν δίχως δεύτερη σκέψη. Οπότε αν δεις το προφίλ του μέσου οδηγού, είναι γύρω στα 50 και χρόνο με το χρόνο πλησιάζει πιο κοντά στη σύνταξη, άρα μειώνεται κι άλλο το έργο.
- βύσματα. Με τις μειώσεις μισθών, το ενιαίο μισθολόγιο και τη συρρίκνωση όλων των επιδομάτων, όσοι μπορούσαν έφυγαν από το καράβι. Κάποτε οι οδηγοί με δίπλωμα Δ+Ε κατηγορίας (αρθωτού λεωφορείου) έπαιρναν βάρδιες σε αρθρωτά και επίδομα ευθύνης ~200€. Μετά την κατάργηση του επιδόματος, ποιος οδηγός έχει προσωπικό συμφέρον να οδηγήσει μεγαλύτερο όχημα, κουβαλώντας περισσότερο κόσμο (άρα και ενδεχομένως περισσότερους τραυματίες σε κάποιο ατύχημα), αυξάνοντας τις πιθανότητές του να κλειστεί σε κάποιο δρόμο και ακούγοντας στατιστικά περισσότερη γκρίνια από τους επιβάτες για 1000 λόγους; Κανένας. Επίσης αν μπορεί να παίρνει τα ίδια χρήματα στο τιμόνι ενός λεωφορείου και στην καρέκλα μιας άκυρης υπηρεσίας του υπουργείου ή του γραφείου ενός βουλευτή, γιατί να μη ζητήσει μετάταξη;
Οπότε με λίγα λόγια η κατάσταση έχει φτάσει σχεδόν στο απροχώρητο. Φυσικά και μπορεί να γίνει χειρότερη, αλλά πρέπει να αλλάξει. Για να αλλάξει δεν είναι σωστό να γκρινιάζουμε για μεμονομένες γραμμές (βλ. 164, 235, 608 κ.α) αλλά συνολικά. Πρέπει να γίνει για πρώτη φορά μετά το 1995 ένα ολοκληρωμένο νέο πλάνο για τη συγκοινωνία στην Αθήνα, με βάση τις ανάγκες του κοινού και τις δυνατότητες του Οργανισμού. Επισης αυτό που πέρασε από το νέο νομοσχέδιο είναι η δυνατότητα outsourcing συγκοινωνιακού έργου. Ας δωθεί μερίδιο του έργου σε άλλους φορείς που μπορούν να το εκτελέσουν (ΚΤΕΛ, Δήμους ή/και τουριστικά γραφεία). Οι γραμμές που είναι σε ημιαστικές περιοχές μπορούν να εκτελούνται από ΚΤΕΛ και κάποια τοπικά από Δήμους που δεν θα έχουν τα οχήματά τους να κάνουν άσκοπες βόλτες που δεν εξυπηρετούν κανένα, αλλά θα παράγουν έργο. Όλα αυτά βέβαια με πραγματικό έλεγχο από τον ΟΑΣΑ (ο οποίος θα μοιράζει τα έσοδα που προκύπτουν από τις συγκεκριμένες γραμμές, αλλά θα ελέγχει και θα επιβάλει πρόστιμα σε περίπτωση μη τήρησης των δεσμεύσεων).

Off Topic:
Δεν έχω καταλάβει γιατί το 301, 306, 324 τα ανακατατάσουν τόσο πολύ και τα κάνουν κάθε φορά και χειρότερα. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχουν 2 γραμμές από τις 3
301: Στ. Δουκ. Πλακεντίας - Ανθούσα - Πεντέλη, όπως είναι τώρα με +1 όχημα 
306: Στ. Δουκ. Πλακεντίας - Γέρακας - Κάντζα και αυτό με +1 όχημα
Το 324 έχει 2 οχήματα που ουσιαστικά κάνουν βόλτες από σημεία που έχουν εναλλακτική για μετρό ή ακόμα και κέντρο (Α5) και καταλλήγει στον Προαστιακό. Πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε αναλυτικά στο αντίστοιχο topic..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπο... - από nikos1991 - 05-12-2018, 12:51 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 576 77.206 11 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.675 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.594 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.366 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.842 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.682 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.115 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.214 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.137 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 483.443 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)