04-12-2018, 07:47 PM
(04-12-2018, 07:17 PM)Citaro Έγραψε: Κανεις δεν αμφισβητει τα παραπανω. Ομως υπαρχουν μεγαλες διαφορες απο Α/Σ σε Α/Σ και στον τροπο που αντιμετωπιζουν τις ελλειψεις. Το Ελληνικο εκοβε απο τι 235 πρωινές βαρδιες αλλα σχεδον ποτε τις 3 σπογευματινες γιατι ήδη ειναι ανεπαρκεις. Ο Βοτανικος βγαζει συχνα 5/5 πρωινα κ το απογευμα αφηνει δυο οχηματα και γινεται μπαχαλο. Αν πρεπει να κοψουν, ας κοψουν εκεθ που ποναει λιγοτερο. Επιπλεον, υπαρχει και, η Πετρου Ραλλη που εχει προβλημα νοοτροπιας. Πρεπει να βλεπουμε τις παραμετρους.
Σε αυτό έχεις δίκιο! Βέβαια δεν ξέρω αν είναι στο χέρι του κάθε αμαξοστασίου να έχει σωστά κατανεμημένους οδηγούς πρωί και απόγευμα γιατί πολύ το γυρνάνε μόνο απόγευμα ή μόνο πρωί και δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει μετά το γραφείο κίνησης αν υπάρχει δυσαναλογία!
Επίσης παίζει και το σενάριο να μην έχουν σωστή εικόνα της επιβατικής κίνησης των γραμμών κάποια γραφεία κίνησης.