27-11-2018, 12:42 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-11-2018, 12:43 AM από panage_1970. Edited 1 time in total.)
(23-11-2018, 11:24 PM)Citaro Έγραψε: Θα παρακαλούσα για πολλοστή φορά τους αγαπητούς συμφορουμίτες να μας πληροφορήσουν τί ακριβώς συμβάνει/συνέβαινε στο εν λόγω Α/Σ και ποιoί το "προστατεύουν";; Όλο ακούμε για "πληγές", για "αδυναμία επάνδρωσης", για "βλάβες", για ακινητοποιημένα λεωφορεία κλπ. Όλα τα αμαξοστάσια έχουν λίγο-πολύ πρόβλημα. Το συγκεκριμένο όμως είναι το μόνο που συστηματικά αφήνει ακάλυπτη τη συγκοινωνία που καλείται να εξυπηρετήσει. Αξέχαστο το καλοκαίρι του 2017 που άφησε βασικές γραμμές με 2-3 οχήματα σε ώρα αιχμής (608 με 6 στα 12 οχήματα σε καθημερινή βάση).- Φίλε "Citaro" πράγματι στο αμαξοστάσιο της "Π.Ράλλη" η κατάσταση είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτη ! Επειδή την περίοδο αυτή πραγματοποιούμε στατιστικές μελέτες , μπορώ ενδεικτικά να αναφέρω ότι στο διάστημα από τις 18/9/2018 και μέχρι σήμερα το ΥΜΙ-1200 (40700) 0405GN , έχει "βγεί " μόνο μία Ημέρα δρομολόγιο και συγκεκριμένα στις 13/10/2018 στην γραμμή "Α1", όπως επίσης και το ΥΜΙ-1024 (40424) βγήκε για πρώτη φορά σήμερα 26/11/2018 στην γραμμή "Β5" . Να μην μιλήσουμε για τα "Volvo" και τα "Solaris" που είναι σε μεγάλο ποσοστό "μαντρωμένα μέσα" , όσο για αυτά που κυκλοφορούν είναι λιγοστά εξυπηρετώντας μόνο πολύ συγκεκριμένες γραμμές - τις παλιές που πήγαιναν και πριν την συγχώνευση σε αυτό του Αμ. Ελληνικού ( ενώ θα έπρεπε να διευρύνουν την κάλυψη και στις γραμμές που είχε το Πρώην Αμ.Ελληνικού) . Πραγματικά θα πρέπει το θέμα της "Ράλλη" να αναδειχθεί πιο έντονα προκειμένου να ξεκινήσουν διαδικασίες νοικοκυρέματος γιατί εάν συνεχίσει έτσι στο τέλος δεν θα είναι σε θέση να βγάζει κανένα ολόκληρο δρομολόγιο. Γι αυτό αντιδράσαμε με την απόσυρση των αρθρωτών στα νότια προάστια (βλ. 237,164) - γιατί απλά ενώ υπάρχουν τα οχήματα , το Αμ. της "Π.Ράλλη" τα αδρανοποίησε πριν ακόμη καλά καλά ξεκινήσει το χειμερινό πρόγραμμα. Θα είναι χρήσιμο να μας αναφέρει κάποιος φίλος περισσότερα για το θέμα της "Ράλλη" προκειμένου να μπορέσουμε να παρέμβουμε ωφέλιμα στο να λυθεί το θέμα αυτό.
Η προσωπική μου γνώμη - μέχρις αποδείξειως του αντιθέτου - είναι ότι υπάρχει μια πολύ δυσώδης μαφία στο εν λόγω Α/Σ. Κάποια "παλικάρια" κρατάνε μέσα λεωοφρεία, εφευρίσκουν βλάβες και απαγορεύουν στους οδηγούς να πάνε αλλού (πέρα από το Α/Σ Πειραιά) να βγάλουν όχημα. Μένει να μάθουμε ποιούς εκβιάζουν και με τί γεμίζουν τις τσέπες τους (μαύρο χρήμα από ανταλλακτικά/προμήθειες, κομματικές εξυπηρετήσεις, βολέματα ημετέρων κλπ.).
Προσωπικά και επειδή συνεχίζει το κακό, είμαι οριακά στο να προκαλέσω επίσημη έρευνα για το πράγμα. Είτε με εξώδικο, είτε εν συνεχεία με μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία. Μιλάω με αρκετούς οδηγούς του παλιού Α/Σ Ελληνικού. Όλο και κάτι θα μάθω.