23-11-2018, 11:24 PM
(22-11-2018, 09:06 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ας έρθουμε όμως στα δεδομένα της εποχής. Ένα μεγάλο Α/Σ έκλεισε (Ελληνικό) και ένα άλλο Α/Σ (Μπραχάμι), το οποίο είναι μια σταλιά, κλήθηκε να σηκώσει ένα σημανικό βάρος αυτής της απώλειας. Ένα άλλο Α/Σ (Ράλλη) μετατράπηκε σε νταλικοαμαξοστάσιο, το οποίο καλείται πλέον να βγάζει σχεδόν όλες τις νταλικογραμμές της Αθήνας. Το Α/Σ όμως αυτό είναι ο ορισμός των δέκα πληγών του Φαραώ (αν και τώρα λόγω της αλλαγής διοίκησής του έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια συμμαζέματος) και κατά συνέπεια δεν μπορεί να επανδρώσει άρτια το σύνολο των γραμμών του.
Θα παρακαλούσα για πολλοστή φορά τους αγαπητούς συμφορουμίτες να μας πληροφορήσουν τί ακριβώς συμβάνει/συνέβαινε στο εν λόγω Α/Σ και ποιoί το "προστατεύουν";; Όλο ακούμε για "πληγές", για "αδυναμία επάνδρωσης", για "βλάβες", για ακινητοποιημένα λεωφορεία κλπ. Όλα τα αμαξοστάσια έχουν λίγο-πολύ πρόβλημα. Το συγκεκριμένο όμως είναι το μόνο που συστηματικά αφήνει ακάλυπτη τη συγκοινωνία που καλείται να εξυπηρετήσει. Αξέχαστο το καλοκαίρι του 2017 που άφησε βασικές γραμμές με 2-3 οχήματα σε ώρα αιχμής (608 με 6 στα 12 οχήματα σε καθημερινή βάση).
Η προσωπική μου γνώμη - μέχρις αποδείξειως του αντιθέτου - είναι ότι υπάρχει μια πολύ δυσώδης μαφία στο εν λόγω Α/Σ. Κάποια "παλικάρια" κρατάνε μέσα λεωοφρεία, εφευρίσκουν βλάβες και απαγορεύουν στους οδηγούς να πάνε αλλού (πέρα από το Α/Σ Πειραιά) να βγάλουν όχημα. Μένει να μάθουμε ποιούς εκβιάζουν και με τί γεμίζουν τις τσέπες τους (μαύρο χρήμα από ανταλλακτικά/προμήθειες, κομματικές εξυπηρετήσεις, βολέματα ημετέρων κλπ.).
Προσωπικά και επειδή συνεχίζει το κακό, είμαι οριακά στο να προκαλέσω επίσημη έρευνα για το πράγμα. Είτε με εξώδικο, είτε εν συνεχεία με μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία. Μιλάω με αρκετούς οδηγούς του παλιού Α/Σ Ελληνικού. Όλο και κάτι θα μάθω.