06-11-2018, 01:21 PM
Στο Βερολίνο για παράδειγμα οι σταθμοί είναι σε αποστάσεις 500m ο ενας απο τον άλλο στο κέντρο και στις επεκτάσεις αρχίζουν και αυξάνουν οι αποστάσεις. Βέβαια εκεί βάζεις και τις συνθήκες (κρύο βροχές χιόνια) στην εξίσωση. Επίσης δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδες αντοχές να πάνε απο Πανεπιστήμιο Εξάρχεια (π.χ).
Ούτε εγώ συμπαθώ πολύ το κέντρο (ούτε καν την Αθήνα να είμαι ειλικρινής) αλλά η κίνηση σε αυτό είναι μεγάλη και απαιτεί τροφοδότηση απο και πρός σε αυτό απο οσα περισσότερα σημεία γίνεται.
υ.ς μου αρέσει πάντως οτι γκρινιάζουμε αλλά τα ΜΜΜ της Αθήνας είναι ίσως απο τα γρηγορότερα στην Ευρώπη. Φαντάσου να είχαμε λειτουργικές λεωφορειολωρίδες με τους οδηγούς μας. Ούτε μετρό ούτε τίποτα. 80άρες παντού.
Ούτε εγώ συμπαθώ πολύ το κέντρο (ούτε καν την Αθήνα να είμαι ειλικρινής) αλλά η κίνηση σε αυτό είναι μεγάλη και απαιτεί τροφοδότηση απο και πρός σε αυτό απο οσα περισσότερα σημεία γίνεται.
υ.ς μου αρέσει πάντως οτι γκρινιάζουμε αλλά τα ΜΜΜ της Αθήνας είναι ίσως απο τα γρηγορότερα στην Ευρώπη. Φαντάσου να είχαμε λειτουργικές λεωφορειολωρίδες με τους οδηγούς μας. Ούτε μετρό ούτε τίποτα. 80άρες παντού.
